Укрзалізниця  інформує, що у випадку відмови пасажира від поїздки, повернення квитків буде здійснюватися у повному обсязі. Насправді грошей одразу  ніхто не повертає одразу.

Тернополянка пані Марія заздалегідь, ще у вівторок,  викупила чотири квитки на поїздку  Київ і з Києва назад, до Тернополя. Дізнавшись, що рух поїздів, що курсують до Києва чи з Києва у західному напрямку  припинено , жінка звернулась в залізничні каси, щоб їй повернули гроші. Як виявилось, замість грошей їй дали просту розписку  про те,що  квитки   повернуто з вини  залізниці, пише Місто.

Пані Марія обурюється:

-Повний бардак! В касах мені показали інструкцію Львівської залізниці і кажуть, що гроші можуть бути повернені протягом місяця.Уявляєте? Поруч чоловік старший каже:”Я за останні гроші купив квиток.А далі мені ще треба з Києва їхати дальше.Там пересадка.Що я маю робити?”-бідкався старенький.І за час перебування на вокзалі , біля кас, таких випадків  безліч . Люди плачуть, кричать, але що з того….Хто їх чує?

-Більше того,- каже пані Марія,- в розписці зовсім нічого не вказано, яку суму повернуть:чи кошти повернуть в повному обсязі чи частково…Наразі, безлад  повний з тими поїздами…

На офіційному сайті Укрзалізниці написано:

20 лютого тимчасово припинений продаж квитків на поїзди, що курсують  із Києва у західному напрямку. Це пов’язано із проведенням відновлювальних колійних робіт на перегонах Малин-Пенізевичі (дільниці Тетерів – Коростень) та Коржевці-Деражня (дільниці Хмельницький-Жмеринка) Південно-Західної залізниці.

Поїзди зі Львова, Івано-Франківська та Чернівців прямують до столиці за зміненими маршрутами: через ст. Козятин та Шепетівка. Запізнення поїздів на прибуття до Києва становить від 3 годин і більше.

У ситуації, що склалася у випадку відмови пасажира від поїздки, повернення квитків буде здійснюватися у повному обсязі.

Наразі працівниками залізниці проводяться відновлювальні роботи на перегонах: підсипають колії щебенем, збільшують плече баластної призми та укріплюють відкоси земляного полотна за допомогою колійної техніки, на місці просідання колії проводяться роботи з виправки та підбивання колії.

Отримати додаткову інформацію щодо курсування поїздів пасажири можуть за телефоном довідкової служби: (044) 503-70-05″

0352.ua

У залізничних касах тернополянам не повертають гроші за повернені квитки

Укрзалізниця  інформує, що у випадку відмови пасажира від поїздки, повернення квитків буде здійснюватися у повному обсязі. Насправді грошей одразу  ніхто не повертає одразу.

Тернополянка пані Марія заздалегідь, ще у вівторок,  викупила чотири квитки на поїздку  Київ і з Києва назад, до Тернополя. Дізнавшись, що рух поїздів, що курсують до Києва чи з Києва у західному напрямку  припинено , жінка звернулась в залізничні каси, щоб їй повернули гроші. Як виявилось, замість грошей їй дали просту розписку  про те,що  квитки   повернуто з вини  залізниці, пише Місто.

Пані Марія обурюється:

-Повний бардак! В касах мені показали інструкцію Львівської залізниці і кажуть, що гроші можуть бути повернені протягом місяця.Уявляєте? Поруч чоловік старший каже:”Я за останні гроші купив квиток.А далі мені ще треба з Києва їхати дальше.Там пересадка.Що я маю робити?”-бідкався старенький.І за час перебування на вокзалі , біля кас, таких випадків  безліч . Люди плачуть, кричать, але що з того….Хто їх чує?

-Більше того,- каже пані Марія,- в розписці зовсім нічого не вказано, яку суму повернуть:чи кошти повернуть в повному обсязі чи частково…Наразі, безлад  повний з тими поїздами…

На офіційному сайті Укрзалізниці написано:

20 лютого тимчасово припинений продаж квитків на поїзди, що курсують  із Києва у західному напрямку. Це пов’язано із проведенням відновлювальних колійних робіт на перегонах Малин-Пенізевичі (дільниці Тетерів – Коростень) та Коржевці-Деражня (дільниці Хмельницький-Жмеринка) Південно-Західної залізниці.

Поїзди зі Львова, Івано-Франківська та Чернівців прямують до столиці за зміненими маршрутами: через ст. Козятин та Шепетівка. Запізнення поїздів на прибуття до Києва становить від 3 годин і більше.

У ситуації, що склалася у випадку відмови пасажира від поїздки, повернення квитків буде здійснюватися у повному обсязі.

Наразі працівниками залізниці проводяться відновлювальні роботи на перегонах: підсипають колії щебенем, збільшують плече баластної призми та укріплюють відкоси земляного полотна за допомогою колійної техніки, на місці просідання колії проводяться роботи з виправки та підбивання колії.

Отримати додаткову інформацію щодо курсування поїздів пасажири можуть за телефоном довідкової служби: (044) 503-70-05″

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!