У залізничних касах тернополянам не повертають гроші за повернені квитки

Укрзалізниця  інформує, що у випадку відмови пасажира від поїздки, повернення квитків буде здійснюватися у повному обсязі. Насправді грошей одразу  ніхто не повертає одразу.

Тернополянка пані Марія заздалегідь, ще у вівторок,  викупила чотири квитки на поїздку  Київ і з Києва назад, до Тернополя. Дізнавшись, що рух поїздів, що курсують до Києва чи з Києва у західному напрямку  припинено , жінка звернулась в залізничні каси, щоб їй повернули гроші. Як виявилось, замість грошей їй дали просту розписку  про те,що  квитки   повернуто з вини  залізниці, пише Місто.

Пані Марія обурюється:

-Повний бардак! В касах мені показали інструкцію Львівської залізниці і кажуть, що гроші можуть бути повернені протягом місяця.Уявляєте? Поруч чоловік старший каже:”Я за останні гроші купив квиток.А далі мені ще треба з Києва їхати дальше.Там пересадка.Що я маю робити?”-бідкався старенький.І за час перебування на вокзалі , біля кас, таких випадків  безліч . Люди плачуть, кричать, але що з того….Хто їх чує?

-Більше того,- каже пані Марія,- в розписці зовсім нічого не вказано, яку суму повернуть:чи кошти повернуть в повному обсязі чи частково…Наразі, безлад  повний з тими поїздами…

На офіційному сайті Укрзалізниці написано:

20 лютого тимчасово припинений продаж квитків на поїзди, що курсують  із Києва у західному напрямку. Це пов’язано із проведенням відновлювальних колійних робіт на перегонах Малин-Пенізевичі (дільниці Тетерів – Коростень) та Коржевці-Деражня (дільниці Хмельницький-Жмеринка) Південно-Західної залізниці.

Поїзди зі Львова, Івано-Франківська та Чернівців прямують до столиці за зміненими маршрутами: через ст. Козятин та Шепетівка. Запізнення поїздів на прибуття до Києва становить від 3 годин і більше.

У ситуації, що склалася у випадку відмови пасажира від поїздки, повернення квитків буде здійснюватися у повному обсязі.

Наразі працівниками залізниці проводяться відновлювальні роботи на перегонах: підсипають колії щебенем, збільшують плече баластної призми та укріплюють відкоси земляного полотна за допомогою колійної техніки, на місці просідання колії проводяться роботи з виправки та підбивання колії.

Отримати додаткову інформацію щодо курсування поїздів пасажири можуть за телефоном довідкової служби: (044) 503-70-05″

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!