0352.ua

За мільйон гривень управління ЖКГ облаштує спортивні майданчики у Тернополі?

Понад 20 проектів рішень, які винесуть на найближчі засідання сесії Тернопільської міської ради, розглянули члени виконавчого комітету 5 червня.

Частина проектів стосувалася надання нежитлових приміщень в оренду, надання кімнат в гуртожитку, договорів дарування квартир малолітнім дітям, зміни статусу жилого приміщення тощо. Ці питання порядку денного розглянули дуже швидко.

Серед іншого йшлося на виконкомі й про проведення конкурсу з надання послуг з вивезення побутових відходів на території Тернополя.

- Тернопіль має схему санітарної очистки міста, яку спеціально для нас на замовлення розробила Державна агенція з питань інвестицій, – розповів міський голова Сергій Надал. – Таку схему мають менше 30 відсотків населених пунктів в Україні. І наступний наш крок – це оголошення конкурсу на вивезення твердих побутових відходів. Поки конкурс не проведений, діють угоди заключні раніше. Наразі на цьому ринку працюють троє операторів – ДП «Фірма Альтфатер Тернопіль» та два місцеві підприємці.

Найближчим часом депутатам міськради запропонують також внести зміни до бюджету на цей рік, пише ЗЗ. Про зміни, які плануються у головному фінансовому документі міста розповіла начальник фінансового управління міськради Надія Кучер.

- У проекті рішення «Про внесення змін до бюджету» передбачено виділити мільйон гривень управлінню ЖКГ для влаштування спортивних майданчиків, – повідомила начальниця. – Треба кошти також на відкриття груп в закладах освіти – 200 тисяч гривень, на проведення капітальних робіт на території внутрішньобудинкових проїздів – 200 тисяч гривень, міськраді на поповнення статутного фонду КП «Тернопільбудінвестзамовник» – 100 тисяч гривень. 20 тисяч гривень – для виготовлення проектної документації на освітлення, ремонт сходів і перил у парку «Топільче». 21 тисячу гривень необхідно виділити спортивній школі №2 для ремонту стелі, 100 тисяч – дитячій лікарні на ремонт інфекційного відділення. Окрім того, 4 мільйони 632 тисячі необхідно перекинути із міської ради фінансовому управлінню – це кошти, які раніше були передбачені для погашення гарантійних зобов’язань.

Члени виконкому також заслухали звіти про роботу начальників двох управлінь: матеріального забезпечення та інформаційних технологій і транспорту, комунікацій та зв’язку.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!