0352.ua

У Тернополі науковці та практики обговорили актуальні проблеми туристичної галузі

На базі Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя в рамках ІІІ Західноукраїнської регіональної виставки-фестивалю відбулася міжнародна науково-практична конференція «Актуальні питання рекламно-інформаційного забезпечення туристично-рекреаційної галузі (у рамках проведення «Євро-2012»).

За словами директора комунального підприємства Тернопільської обласної ради «Тернопільський обласний інформаційно-туристичний краєзнавчий центр» Лариси РИМАР головна проблема туристичної сфери Тернопілля - низька поінформованість потенційних туристів про можливості регіону. «З огляду на це, напрацюваннянауково-практичноїконференції мають бути першочергово впроваджені в життя», - переконана Лариса РИМАР.«Я не погоджуюся з тими, хто каже, що основна проблема Тернопілля – відсутність туристичної інфраструктури. Якщо ми маємо уже близько сотні готелів в області, але середньорічна їх завантаженість на рівні 30-40%, то на моє глибоке переконання наше спільне завдання допомогти бізнесу збільшити потік туристів щонайменше втричі. А для цього потрібно активно «просувати» власний туристичний продукт як на внутрішньому, так і на зовнішніх туристичних ринках», - зауважує Лариса РИМАР.

«Тернопільщині, аби вирізнятися на фоні інших регіонів України, тепер потрібно витрачати багато часу та ресурсів. Ми помітно відстаємо за темпами розвитку туризму від наших сусідів, наприклад, львів’ян чи івано-франківців, тому, що в той час, коли ми економили на промоції області, вони вкладали сотні тисяч гривень в різні інформаційно-рекламні кампанії», - каже директор комунального підприємства.«Світова практика інформування потенційних туристів передбачає ряд завдань, пріоритетним серед яких є формування цілісної туристично-інформаційної системи», - зазначає Лариса РИМАР. – На жаль, такої загальнодержавної інформаційної системи в Україні немає, що є великим мінусом в контексті підготовки країни до проведення фінальної частини чемпіонатуЄвро-2012.Тому ми повинні самостійно вибудовувати її на регіональному рівні через функціонування мережі інформаційно-туристичних центрів, таких, як наше підприємство».

Заступник голови організаційного комітету конференції, кандидат економічних наук, доцент кафедри промислового маркетингу ТНПУ Надія ГОЛДА переконана, що проведення конференції стане поштовхом до активнішої співпраці науковців, влади та бізнесу над вирішенням актуальних проблем туристичної галузі.

Участь в конференції також взяли провідні вчені у сфері маркетингу та туризму з України, Польщі, Білорусії.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!