0352.ua

З якими проблемами найчастіше зустрічаються тернопільські покупці?

Неякісні товари, обміні купленої речі та гарантійний ремонт - це проблеми, з якими найчастіше зустрічаються покупці Тернопільщини. В інспекції з питань захисту прав споживачів радять дивитися на термін придатності товарів, зберігати чеки, а при потребі звертатися до інспекторів.

Якщо людина купила товар належної якості, але їй не сподобалася форма, габарити, колір товару, чи з інших причин його не можна використати за призначенням, впродовж 14 днів покупець має право обміняти придбану річ.

 - Є певні нюанси: даний товар повинен бути не в користуванні, повинні бути збережені ярлики, і документ, що засвідчує сам факт купівлі даного товару, - розповідає тв4 завідувач юридичним сектором Інспекції з питань захисту прав споживачів у Тернопільській області Тетяна Трінька-Яворська.

Якщо ж придбаний товар неякісний чи поламався, людина може вимагати пропорційного зменшення ціни або ж ремонту у встановлений законом термін, тобто впродовж 14 днів.

- Що стосується продовольчих товарів, то якщо продовольчий товар ми купили, і він є неналежної якості, то ми повинні в межах строку придатності даного товару звернутися до продавця, і він зобов'язаний нам обміняти на товар належної якості або ж повернути гроші за даний товар, - пояснює Тетяна Трінька-Яворська.

В будь-якому випадку необхідно мати підтвердження тої чи іншої покупки, відтак в Інспекції прав споживачів радять вимагати у всіх підприємців чеки.



- В супермаркетах, магазинах, зрозуміло, що нам надають чек. Однак, на вимогу споживача, згідно з законом про права споживачів, підприємці зобов'язані видавати квитанції, що засвідчують даний факт купівлі. Або це може бути навіть гарантійний талон, якщо це стосується побутової техніки, в якому також зазначена дата покупки даного товару, - каже інспектор.

Якщо ж Ви купили неякісний товар чи навіть належної якості, але у вас виникають проблеми з обміном, відшкодуванням грошей, ремонтом, можете звертатися в Інспекцію з питань захисту прав споживачів.

- Дане звернення законом про звернення споживачів передбачено, що має бути прізвище, ім'я, по-батькові даного споживача, далі викладено суть самого зверення, місце проживання. Обов'язково воно має бути підписане із зазначенням дати. І споживачі визначають, яку ж умову вони ставлять: або повернення коштів, або заміна товару, є різні варіанти.

Звернення в Інспекції з питань захисту прав споживачів розглядають впродовж місяця, деколи процедуру продовжують до 45 днів.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Оголошення
20.02.18
Розмістити оголошення у цьому блоці Додати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!