З якими проблемами найчастіше зустрічаються тернопільські покупці?

Неякісні товари, обміні купленої речі та гарантійний ремонт - це проблеми, з якими найчастіше зустрічаються покупці Тернопільщини. В інспекції з питань захисту прав споживачів радять дивитися на термін придатності товарів, зберігати чеки, а при потребі звертатися до інспекторів.

Якщо людина купила товар належної якості, але їй не сподобалася форма, габарити, колір товару, чи з інших причин його не можна використати за призначенням, впродовж 14 днів покупець має право обміняти придбану річ.

 - Є певні нюанси: даний товар повинен бути не в користуванні, повинні бути збережені ярлики, і документ, що засвідчує сам факт купівлі даного товару, - розповідає тв4 завідувач юридичним сектором Інспекції з питань захисту прав споживачів у Тернопільській області Тетяна Трінька-Яворська.

Якщо ж придбаний товар неякісний чи поламався, людина може вимагати пропорційного зменшення ціни або ж ремонту у встановлений законом термін, тобто впродовж 14 днів.

- Що стосується продовольчих товарів, то якщо продовольчий товар ми купили, і він є неналежної якості, то ми повинні в межах строку придатності даного товару звернутися до продавця, і він зобов'язаний нам обміняти на товар належної якості або ж повернути гроші за даний товар, - пояснює Тетяна Трінька-Яворська.

В будь-якому випадку необхідно мати підтвердження тої чи іншої покупки, відтак в Інспекції прав споживачів радять вимагати у всіх підприємців чеки.



- В супермаркетах, магазинах, зрозуміло, що нам надають чек. Однак, на вимогу споживача, згідно з законом про права споживачів, підприємці зобов'язані видавати квитанції, що засвідчують даний факт купівлі. Або це може бути навіть гарантійний талон, якщо це стосується побутової техніки, в якому також зазначена дата покупки даного товару, - каже інспектор.

Якщо ж Ви купили неякісний товар чи навіть належної якості, але у вас виникають проблеми з обміном, відшкодуванням грошей, ремонтом, можете звертатися в Інспекцію з питань захисту прав споживачів.

- Дане звернення законом про звернення споживачів передбачено, що має бути прізвище, ім'я, по-батькові даного споживача, далі викладено суть самого зверення, місце проживання. Обов'язково воно має бути підписане із зазначенням дати. І споживачі визначають, яку ж умову вони ставлять: або повернення коштів, або заміна товару, є різні варіанти.

Звернення в Інспекції з питань захисту прав споживачів розглядають впродовж місяця, деколи процедуру продовжують до 45 днів.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!