Тарифи на проїзд у пасажирських поїздах будуть проіндексовані з 8 серпня та 1 жовтня цього року. Вартість проїзду збільшиться двічі по 10 % у всіх категоріях пасажирських вагонів, окрім вагонів СВ та поїздів Інтерсіті+.

Однак тарифи на здійснення пасажирських перевезень і після індексації залишаться нижчими від їх економічно обґрунтованого рівня. Проїзд українською залізницею і надалі є найдешевшим серед країн СНД.

Індексація тарифів відбудеться на підставі наказу Мінінфраструктури від 21.07.2014 № 332 «Про затвердження Змін до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні». Цей наказ опубліковано у № 61 за 8 серпня «Офіційного вісника України». Тарифи на перевезення багажу та вантажобагажу не зміняться. Підвищення тарифів у грудні 2014 року до грудня попереднього року складе 21 %.

Зокрема, наразі вартість проїзду у плацкартному вагоні фірмового поїзда за маршрутом Київ – Харків (489 км), при дії коефіцієнта по днях тижня 1,0, та періоду року 1,07 (з урахуванням комісійного збору, вартості постільної білизни) – складає 115,40 грн., у купейному вагоні – 207,94 грн.

Після першого етапу підвищення тарифів вартість проїзду у плацкартному вагоні збільшиться на 8,84 грн. і становитиме 124,24 грн., у купейному – на 18,1 грн. і становитиме 226,04 грн. Після другого етапу – з 1 жовтня 2014, вартість проїзду навіть зменшиться, адже діятиме нижчий коефіцієнт періоду року – 0,93. Так, у плацкартному вагоні на зазначеному маршруті у жовтні вартість проїзду зменшиться на 4,27 грн. і складатиме – 119,97 грн., у купейному – відповідно зменшиться на 8,75 грн. і складатиме – 217,29 грн.

У плацкартному вагоні фірмового поїзда Київ – Одеса (655 км) зараз, при дії коефіцієнта по днях тижня 1,0, вартість проїзду у плацкартному складає 123,56 грн., у купейному – 220,53 грн. Після першого етапу підвищення тарифів вартість проїзду у плацкартному вагоні зросте на 9,66 грн. і становитиме  133,22 грн., у купейному – на 19,36 грн. і становитиме – 239,89 грн. Після другого етапу вартість проїзду у плацкартному вагоні зменшиться на 4,67 грн. та складатиме  – 128,55 грн., у купейному – на 9,36 грн. та складатиме – 230,53 грн.

Підвищення вартості проїзду обумовлене необхідністю поступового зменшення перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних, наближення їх до економічно обґрунтованого рівня та дозволить частково покрити витрати, спричинені збільшенням цін на продукцію, що закуповується для потреб пасажирських перевезень та забезпечення безпеки руху.

Так, упродовж минулого та поточного років подорожчала продукція, що закуповується для потреб галузі. Зокрема, збільшилися ціни на дизельне паливо на 54%, на  електроенергію – на 20,3 %, на локомотивні бандажі – на 21,3 %, на пасажирські колеса – на 11,7 % та іншу продукцію. 

Проїзд українською залізницею і надалі є найдешевшим серед країн СНД.

Вартість проїзду у внутрішньому сполученні у плацкартних вагонах ВАТ «РЖД» у 4,5 – 5,36 разів більша, ніж діючий в Україні тариф, а в купейних вагонах – вища у 4,3 рази. Проїзд у плацкартних вагонах поїздів Казахстану дорожчий у 2,7 – 2,9 рази, а в купейних – у 2,25 – 2,42 рази.

0352.ua

Тернополяни відсьогодні платитимуть більше за квитки на потяг

Тарифи на проїзд у пасажирських поїздах будуть проіндексовані з 8 серпня та 1 жовтня цього року. Вартість проїзду збільшиться двічі по 10 % у всіх категоріях пасажирських вагонів, окрім вагонів СВ та поїздів Інтерсіті+.

Однак тарифи на здійснення пасажирських перевезень і після індексації залишаться нижчими від їх економічно обґрунтованого рівня. Проїзд українською залізницею і надалі є найдешевшим серед країн СНД.

Індексація тарифів відбудеться на підставі наказу Мінінфраструктури від 21.07.2014 № 332 «Про затвердження Змін до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні». Цей наказ опубліковано у № 61 за 8 серпня «Офіційного вісника України». Тарифи на перевезення багажу та вантажобагажуне зміняться. Підвищення тарифів у грудні 2014 року до грудня попереднього року складе 21 %.

Зокрема, наразі вартість проїзду у плацкартному вагоні фірмового поїзда за маршрутом Київ – Харків (489 км), при дії коефіцієнта по днях тижня 1,0, та періоду року 1,07 (з урахуванням комісійного збору, вартості постільної білизни) – складає 115,40 грн., у купейному вагоні – 207,94 грн.

Після першого етапу підвищення тарифів вартість проїзду у плацкартному вагоні збільшиться на 8,84 грн. і становитиме 124,24 грн., у купейному – на 18,1 грн. і становитиме 226,04 грн. Після другого етапу – з 1 жовтня 2014, вартість проїзду навіть зменшиться, адже діятиме нижчий коефіцієнт періоду року – 0,93. Так, у плацкартному вагоні на зазначеному маршруті у жовтні вартість проїзду зменшиться на 4,27 грн. і складатиме – 119,97 грн., у купейному – відповідно зменшиться на 8,75 грн. і складатиме – 217,29 грн.

У плацкартному вагоні фірмового поїзда Київ – Одеса (655 км) зараз, при дії коефіцієнта по днях тижня 1,0, вартість проїзду у плацкартному складає 123,56 грн., у купейному – 220,53 грн. Після першого етапу підвищення тарифів вартість проїзду у плацкартному вагоні зросте на 9,66 грн. і становитиме  133,22 грн., у купейному – на 19,36 грн. і становитиме – 239,89 грн. Після другого етапу вартість проїзду у плацкартному вагоні зменшиться на 4,67 грн. та складатиме  – 128,55 грн., у купейному – на 9,36 грн. та складатиме – 230,53 грн.

Підвищення вартості проїзду обумовлене необхідністю поступового зменшення перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних, наближення їх до економічно обґрунтованого рівня та дозволить частково покрити витрати, спричинені збільшенням цін на продукцію, що закуповується для потреб пасажирських перевезень та забезпечення безпеки руху.

Так, упродовж минулого та поточного років подорожчала продукція, що закуповується для потреб галузі. Зокрема, збільшилися ціни на дизельне паливо на 54%, на  електроенергію – на 20,3 %, на локомотивні бандажі – на 21,3 %, на пасажирські колеса – на 11,7 % та іншу продукцію. 

Проїзд українською залізницею і надалі є найдешевшим серед країн СНД.

Вартість проїзду у внутрішньому сполученні у плацкартних вагонах ВАТ «РЖД» у 4,5 – 5,36 разів більша, ніж діючий в Україні тариф, а в купейних вагонах – вища у 4,3 рази. Проїзд у плацкартних вагонах поїздів Казахстану дорожчий у 2,7 – 2,9 рази, а в купейних – у 2,25 – 2,42 рази.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!