Чому в Тернополі маршрутки їздять в одному потоці з тролейбусами?

Тролейбусна мережа покриває 80% Тернополя. Маршрутна мережа приватних перевізників, на жаль, складена так, що багато маршрутів проходить під тролейбусними лініями”. Про це йдеться у соцмережі на сторінці Транспорт Тернополя.

“Нерідко буває, коли чекаєш на тролейбус, його немає, в результаті сідаєш у маршрутку, оплачуєш проїзд - і через заднє вікно бачиш, як до зупинки таки під'їжджає довгоочікуваний "рогатий". Декого жаба дусить, що міг зекономити гривню. А уявляєте, які відчуття будуть, коли проїзд у маршрутках зросте до 3 гривень?

Багато хто вже має телефони з "Андроїдом". Заходимо за посиланням play.google.com/store/apps/details?id=ua.com.detransp.., встановлюємо додаток - і користуємось. Фільтруємо зупинки - обираємо ту, яку треба. Дивимось, за скільки часу приїде потрібний тролейбус (обираємо "рогатого" за умови, що він їде куди нам треба), і якщо час очікування влаштовує - стоїмо і чекаємо. Маршрутки обираємо лише в тому випадку, якщо тролейбуси в енну точку не їздять.

Обираючи для поїздки тролейбуси, ви не лише сприяєте покращенню екологічної ситуації в місті. Ви допомагаєте цивілізованому виду громадського транспорту розвиватися. І, зрештою, знижуєте своєю відсутністю в маршрутках залежність тернополян від приватних перевізників.

До речі, саме тролейбуси є стримуючим фактором для маршрутчиків у питанні підняття тарифів. Наприклад, у Кременці вартість проїзду в міських маршрутках уже давно становить 3 гривні. А все тому, що там немає муніципального перевізника. Тролейбусів, звісно, там немає і не буде, але, очевидно, наявність комунальних автобусів дала б можливість зберегти тариф на рівні десь у 2,75 грн.

Тролейбусна мережа покриває приблизно 80% Тернополя. Маршрутна мережа приватних перевізників, на жаль, складена так, що багато маршрутів проходить під тролейбусними лініями (а деякі - повністю під ними). Один з аргументів, чому так зробили, було те, що тролейбусів на момент затвердження мережі значно бракувало. Зараз же ситуація потрохи змінюється на користь електротранспорту - протягом останніх двох років закуплено 10 вживаних чеських "гармошок". До кінця нинішнього року очікуємо на ще 8.

Не секрет, що саме поява значної кількості тролейбусів-"гармошок" вдарила по прибутках приватних перевізників. А все тому, що, як уже згадувалось вище, абсолютна більшість маршруток їздить в одному потоці з тролейбусами. Відтак, приватники вдаються до страйків. Але найгірше те, що через невиїзд на маршрути страждають мешканці тих районів міста і прилеглих сіл (В. Березовиця, Біла), куди тролейбуси не їздять.

Із цього напрошується висновок, що маршрутну мережу міста потрібно конче переглянути. І залишити для приватників лише ті маршрути, які дійсно є необхідними”, пише Антон Марчевський в групі «Транспорт Тернополя».

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!