0352.ua

Вони заробили перший мільйон до 22 років

Вони варили варення, вирощували трюфелі, продавали окуляри і стали мільйонерами до закінчення коледжу: 13 людей, яким вдалося заробити свій перший мільйон до 22 років.

У 2002 році, коли Мілану Тешовічу було 16, він запустив музичний сайт, де просто для розваги збирав тексти своїх улюблених пісень. Через два роки він вирішив перетворити це в бізнес. Сьогодні база даних Metrolyrics.com включає 2 млн пісень, а компанія з 20 співробітників заробляє на продажі реклами. Виручка досягла $ 1 млн у 2007 році, коли Тешовічу був 21 рік. Тешовіч поєднує роботу із заняттями в Університеті Саймона Фрейзера в Британській Колумбії в Канаді, де отримує ступінь майстра бізнесу. «Я отримую освіту не заради кар'єри, - говорить він, - вона сприяє особистісному зростанню».

Продаж квитків онлайн.

У 2005 році 18-річний Джошуа Дзябяк продав свою першу хостінговую компанію Mediacatch трохи більше ніж за $ 1 млн. Він купив «Мерседес» і телевізор з плоским екраном, а решту суми інвестував в нові підприємства. У тому числі Showclix - веб-сайт, який дозволяє культурним центрам, коледжам, концертним залам і іншим майданчикам продавати квитки онлайн, по телефону і в касах. У 2009 році він залучив близько $ 1 млн інвестицій, а його компанія була оцінена в $ 2,75 млн. Збори з квитків (Showclix бере з кожного продажу 7-15%) принесли йому $ 9 млн за минулий рік.

Імпорт трюфелів.

Три роки тому, у віці 15 років, Ян Пуркаястха почав імпортувати трюфелі і продавати їх за ціною до $ 12 000 за кг. в ресторани і магазини натуральних продуктів. Пуркаястха виріс в Х'юстоні, де в дитинстві збирав гриби в лісі поряд з будинком батьків. Імпорт трюфелів - складна робота, її контролюють чотири різних федеральних відомства, і, крім того, потрібно весь час намагатися обігнати час: трюфелі мають термін зберігання всього сім днів. Пуркаястха відкриває перший в США розплідник трюфелів в Арканзасі, а його компанія з продажу наблизилася до $ 1 млн.

Автомобільний сайт.

Влітку 2008 року, закінчивши школу, Джейсон Брайан почав працювати в департаменті маркетингу фірми, яка торгує автомобілями у Флориді. Він знав, що майбутнє маркетингу - в інтернеті. «Я виявив, що за половину вартості може подвоїти результат, купуючи рекламу онлайн і оптимізуючи пошукову видачу», згадує він. Три роки потому, коли йому було 21, Брайан витратив «менше $ 10 000» зі своїх заощаджень на створення сайту, який допомагав би споживачам шукати машини. Autocricket.com став заробляти гроші, продаючи інформацію про клієнтів торговцям і виробникам машин. Через шість місяців після запуску сайт привернув увагу інвесторів, що вклали у справу $ 250 000. Виручка в 2009 році склала $ 1,2 млн, у 2010-му - вже $ 6 млн.

Листівки і плюшеві іграшки.

Кемерон Джонсон сколотив свій перший $ 1 млн, відкривши кілька комерційних підприємств. Свій перший бізнес, Cheers and Tears, він пустив у віці 9 років. За допомогою Photoshop, сидячи у себе вдома у Вірджинії, Джонсон почав робити запрошувальні листівки для вечірки своїх батьків і незабаром став отримувати замовлення від їх друзів та колег. Через кілька років Джонсон став на зароблені з листівок гроші купувати за оптовими цінами плюшеві іграшки. Перепродуючи їх на eBay і на своєму сайті Cheers and Tears він заробив більше $ 50 000.

У 13 років Кемерон придумав My EZ Mail - сервіс, що пересилає електронні листи на певну адресу, не розкриваючи особистої інформації одержувача. Він найняв програміста, щоб втілити ідею в життя, і через два роки My EZ Mail заробляла близько $ 3000 в місяць на рекламі.

У 1997 році Джонсон об'єднався з двома іншими підлітками-підприємцями, щоб створити рекламну компанію. Вони продавали рекламні оголошення вгорі вікна браузера користувача. Люди, які завантажили програму, отримували 20 центів на годину за незручність, що доставляється рекламою. Джонсон став співпрацювати з DoubleClick, L90 і Advertising.com, які забирали 30% доходу. «Мені було 15 років, і я кожен місяць отримував чеки на $ 300 000 і $ 400 000», розповідав Джонсон Forbes в 2008 році.

Ще одне дітище Кемерона Джонсона, CertificateSwap.com, дозволяло людям продавати непотрібні їм подарункові сертифікати онлайн. Продаж подарункових сертифікатів на eBay була вже звичайною справою, але аукціон забирав «до 13% від вартості карти, - розповідав Джонсон. - А ми брали лише 7,5% ». У 2004 році Джонсон (йому було 19) продав CertificateSwap.com за шестизначну цифру.

Варення

У 2002 році, у віці 14 років, Фрейзер Доерті почав робити джеми на кухні своїх батьків в Единбурзі. До 16 років Доерті кинув школу і став варити варення повний робочий день. У 2009 році дохід SuperJam досяг $ 1,2 млн. Зараз Доерті залишається єдиним штатним співробітником компанії, вартість якої, виходячи з виручки, становить $ 1-2 млн.

Соціальна мережа для фокус-груп

У 1999 році, у віці 14 років, англієць Адам Хилдрет запустив нову соціальну мережу. Компанії на кшталт Coca-Cola використовували учасників мережі у фокус-групах, розробляючи маркетингові стратегії, спрямовані на молодь. Хилдрет служив керуючим директором агентства Dubit Limited чотири роки. Коли Хилдрет було 19 років, BBC назвала його одним з 20 найбагатших підлітків Великобританії з приблизними станом в £ 2 млн, тобто приблизно $ 3,7 млн.

Сайт про комп'ютери

У 1996 році Майкл Фурдик, якому тоді було 16 років, запустив MyDesktop.com, сайт про комп'ютери, в підвалі батьківського будинку в передмісті Торонто. На його сайті було повно рад, які Фурдик вишукував у чатах в мережі. Там же він познайомився зі своїм однолітком Майклом Хейменом з Австралії. Незабаром Хейм переїхав в Торонто, щоб допомагати будувати бізнес. Затягнувши пояси, товариші знайшли (за бартером) сервери та офіс. Незабаром MyDesktop.com вже приносила $ 60 000 на місяць рекламного доходу від замовників на зразок Microsoft. У 1999 році Фурдик, Хейман і третій партнер продали сайт компанії Internet.com «більше ніж за $ 1 млн», розповів нам Фурдик в 2010 році.

Прес для рослинного масла

Двадцятирічний Даніель Гомес Іньігес - власник компанії Solben, що розробляє і виробляє преси для вичавлювання олії з рослин, щоб робити дизельне паливо. Розробку продукту Іньігес почав ще в школі. Перший продаж принесла $ 150 000: половину відразу, щоб побудувати прес, половину після доставки. Мексиканська компанія Monterrey вклала в бізнес Іньігеса «трохи більше $ 1 млн» за перший рік його існування. Сьогодні в компанії постійно працює 15 співробітників. Іньігес вступив до коледжу.

Фотоальбом онлайн

У 2005 році 15-річна Кетрін Кук і її 17-річний брат Дейв, перегортали сторінки свого шкільного річного альбому, і у них народилася ідея створити його безкоштовну інтерактивну версію в Інтернеті. Незабаром Куки об'єднали свою соціальну мережу з Zenhex.com, які живуть за рахунок реклами сайтом, на якому користувачі публікували саморобні тести, подвоївши кількість відвідувань свого сайту. До 2006 року MyYearbook.com залучив $ 4,1 млн від фондів US Venture Partners і First Round Capital. Бізнес залучив рекламодавців начебто Neutrogena, Disney і ABC, кількість учасників досягло 3 млн. по всьому світу, а річні продажі вимірюються семизначними цифрами, розповідали Forbes брат і сестра Кук в 2008 році.

Продаж футболок

Реймонд Лі в старшій школі проходив практику в Китаї в компанії, що займається веб-конференціями. Зустрічі з китайськими виробниками стали в нагоді йому будинку в Каліфорнії: Лі став замовляти футболки для своєї тенісної команди прямо з Китаю. Продажі стали рости, і на зібрані їм $ 2200 Лі відкрив онлайн компанію з продажу футболок Ooshirts.com. Назву він пояснює тим, що «і у Yahoo і у Google два О». У 19 років Лі кинув навчання в Університеті Каліфорнії, щоб працювати у своїй компанії. Зараз у нього три співробітники, і він не взяв ні цента зовнішніх інвестицій. За словами Лі, продажі в 2010 році були між $ 600 000 і $ 900 000. У цьому році, коли Лі виповниться 20, прогнозовані продажі досягнуть $ 2 млн.

Продаж окулярів онлайн

Коли 21-річний студент університету Джеймі Мюррей Уеллс спробував у 2004 році купити пару очків за рецептом, в його голові народився новий бізнес. Приголомшений ціною на очки в $ 300, Уеллс вирішив кинути школу і пустити свій студентський кредит ($ 2000) на те, що потім перетворилося на Glasses Direct, що базується в Лондоні . За перший рік існування дохід компанії перевищив $ 2 млн. До 2010 року виручка компанії досягла $ 5 млн, кількість співробітників - 70 чоловік, а залучені інвестиції - $ 34 млн.

Дизайн для сторінок на MySpace

Задуманий 14-річною уроженкою Детройта Ешлі Куолс сайт став пропонувати безкоштовні дизайни для сторінки MySpace і керівництва для підлітків, які хочуть навчитися створювати свій власний графічний дизайн. У березні 2006 року Куолс, з самого початку володіла Whateverlife.com, за повідомленнями, отримала від невідомого покупця пропозицію продати сайт за $ 1,5 млн, але відхилила його.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!