ПриватБанк не запитує персональні дані клієнтів у телефонному режимі та закликає не телефонувати у відповідь на незнайомі номери

ПриватБанк відмовився від використання будь-яких персональних даних під час телефонних розмов з клієнтами. Як повідомила прес-служба банку, це дозволить звести до мінімуму можливість шахрайства в разі дзвінків клієнтові нібито від імені банку.

Зокрема, ПриватБанк ніколи не телефонує клієнтам з проханням зазначити персональні дані, номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять в SMS. Тому якщо телефонуватиме шахрай, який буде намагатися з’ясувати ці дані, клієнт зможе відразу розпізнати обман.

«ПриватБанк телефонуючи ніколи не запитує персональні дані, – говориться в повідомленні прес-служби банку. – Якщо буде необхідність підтвердження Вашого платежу, банк за допомогою різноманітних повідомлень попросить клієнта зателефонувати в банк цілком безкоштовно, щоб переконатися, що платіж здійснює клієнт, а не хтось замість нього».

Також ПриватБанк закликав своїх клієнтів ніколи не телефонувати у відповідь на незнайомі номери телефонів, навіть якщо власники цих номерів представляються працівниками банку.

«Єдиний номер ПриватБанку – це короткий мобільний номер 3700, усі дзвінки на який безкоштовні для користувачів, – зазначає прес-служба банку. – І ми ніколи не попросимо зателефонувати на інший номер».

Щоб повністю убезпечити себе від шахраїв, ПриватБанк просить клієнтів дотримуватися 10 простих правил особистої фінансової безпеки, що опубліковані на сайті банку www.pb.ua/safeness

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!