На яких тернопільських вулицях найчастіше «пасуться» ДАІшники?

У Тернополі працівники Державтоінспекції найчастіше патрулюють у місцях концентрації ДТП, а також у там, де є найбільше порушень правил дорожнього руху. Особливо це стосується проїзду на заборонний сигнал світлофора.

Де найчастіше стоять даішники і на які порушення вони ловлять водіїв – водії мають право це знати, аби насамперед не порушувати правил дорожнього руху. Адже часом навіть найменше порушення може призвести до виникнення аварійної ситуації.

У Тернополі, як і в іншому місті, є ділянки доріг, де працівників ДАІ можна зустріти найчастіше.

Всі знають, але попадаються

Дуже часто даішники стоять при в'їздах та виїздах із міста. Наприклад, на в'їзді зі сторони Хмельницького вони можуть стояти біля Збаразького кільця або у Смиківцях навпроти бару “5-й кілометр”. У Смиківцях найчастіше ловлять водіїв на перевищенні швидкості.

- Ніби всі знають, що там часто бувають даішники, але постійно хтось попадається, - розповідає тернопільський водій Вадим Климчук.

До речі, ділянка дороги від аеропорту до кінця Смиківців донедавна була місцем підвищеної концентрації дорожньо-транспортних пригод.

При виїзді на Збараж пости ДАІ можуть бути на вул. 15 Квітня або на Збаразькому КПП.
У напрямку Теребовлі – поворот на Мишковичі з одного боку або в межах Великої Березовиці з другого. При виїзді на Бережани – біля міського відділу ДАІ. У напрямку Львова інспекторів ДАІ можна зустріти за межами Тернополя – аж в Озерній.

Постійні місця патрулювання у даішників є не тільки на в'їздах і виїздах, а й у межах міста. Зокрема, вони часто стоять біля кільця на Тарнавського – зі сторони проспекту Злуки або вулиці Тарнавського.

Також на кільці біля меблевої фабрики “Нова” – зі сторони проспекту Злуки або вулиці Текстильної. На проспекті Злуки можуть стояти трохи вище від “Універсаму”, з протилежного боку. Порушення рядності руху, проїзд на заборонний сигнал світлофора, непропускання пішоходів на переходах – ось основні порушення, на які попадаються водії.

Поблизу ринку й автовокзалу часто можна побачити даішників на вул. Живова біля парковки, що навпроти гуртожитків медичного університету.

Деякі місця, де стоять даішники, підказали читачі сайту 20minut.

«Колись на Татарській любили стояти, - пише читач під ніком Петро. - Це як з проспекту Бандери до горбатого моста їхати. Зупиняли тих, хто при повороті з Бандери не пропускав пішохода».

Інший читач вказує на перехрестя вулиць Грушевсього і Замкової, що навпроти “Ромашки”.
«Ловлять за проїзд на жовтий, - пише читач. - Світлофор встановлений на пішоходному переході від "білого дому" до парку».

Проте деякі читачі сайту в обговоренні теми “Де найчастіше стоять даішники” вважають, що у Тернополі є місця, де мають стояти інспектори, а їх немає.

«Краще підказати, де вони мали б патрулювати, - пише один із читачів. - Бо в Тернополі є дійсно проблемні місця. От, наприклад, вул. Клінічна. Там встановлені знаки про заборону зупинки, але ніхто не реагує. Автомобілям швидкої допомоги деколи неможливо проїхати.

Ще один читач скинув відео з «Ютубу», на якому чітко видно грубе порушення правил дорожнього руху на вул. Татарській. Патруля ДАІ у той час не було. Рух на цій вулиці односторонній, а один із водіїв “заблукав” і поїхав проти шерсті.

Патрулі – у місцях ДТП

В обласній ДАІ не приховують інформації про те, де найчастіше у Тернополі стоять патрулі і пояснюють, чому вони там перебувають.

- У нас в області є три стаціонарні пости ДАІ, де наші працівники патрулюють цілодобово, - розповідає інспектор сектору профілактичної роботи обласної ДАІ Микола Ігнатченко. - Це у Зборові на об'їзній, у Підволочиську на межі з Хмельницькою областю та у Чорткові. У Тернополі працівники Державтоінспекції найчастіше стоять у місцях концентрації ДТП. Наприклад, на вулицях 15 Квітня і Тарнавського, на проспекті Злуки, навпроти магазину “Універсам”. Там часто виникають аварійні ситуації.

За словами Миколи Ігнатченка, працівники ДАІ також можуть бути у місцях, де є найбільше порушень правил дорожнього руху. Особливо це стосується проїзду на заборонний сигнал світлофора. Прикладом цього є вул. Татарська. Водії часто допускають це порушення при виконанні лівого повороту з проспекту С. Бандери.

Патруль часто стоїть на вул. Живова, біля автовокзалу, оскільки там завжди інтенсивний рух транспорту плюс є парковки, зупинка біля яких може ускладнювати цей рух, пояснюють у ДАІ.
Водії, які рухаються вул. Лесі Українки, часто не дотримуються рядності, чим ускладнюють виїзд із вул. Довженка. Окрім того, там є кілька нерегульованих пішохідних переходів.Тож поява даішників у цьому місці теж виправдана.

В обласній Державтоінспекції зазначають, що вдень їхні патрулі можуть бути біля шкіл міста, для того, аби забезпечити профілактику порушень у місцях скупчення дітей.

Законом України “Про міліцію” визначено повний перелік випадків, у яких працівник

Державтоінспекції має право зупинити транспортний засіб. Перша причина у цьому переліку - порушення правил дорожнього руху. Проте є й ряд інших випадків, коли автоінспектор має право зупинити авто.

Водіям слід пам'ятати, що після зупинки транспортного засобу працівник ДАІ повинен повідомити причину зупинки, суть вчиненого правопорушення.

В обласній Державтоінспекції кажуть, що у зв'язку з бойовими діями на Сході країни почастішали випадки перевезення зброї за межами АТО. Відтак просять водіїв із розумінням ставитися до працівників ДАІ, якщо ті під час відпрацювання цільових заходів просять відкрити багажник.

Підстави для зупинки автомобіля працівниками ДАІ:

1. Порушення правил дорожнього руху.
2. Відсутність номерного знака на транспортному засобі або наявність номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, або забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи знака з відстані 20 метрів.
3. Наявність ознак, які свідчать про технічну несправність автомобіля.
4. Наявність даних, які свідчать про причетність водія або пасажирів автомобіля до здійснення ДТП, злочину або адмінпорушення.
5. Перебування транспортного засобу в розшуку.
6. Наявність даних про використання автомобіля з протиправною метою.
7. Необхідність опитати водія або пасажирів щодо обставин здійснення ДТП, злочину або адмінпорушення, свідками якого вони є або могли бути.
8. Необхідність залучити водія до надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або в ролі свідка при оформленні протоколів про адмінпорушення.
9. Проведення цільових заходів (операції, відробляння, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і управління транспортним засобом.
10. Виконання рішень про обмеження або заборону руху, прийняте уповноваженими на це державними органами.
11. Якщо спосіб закріплення вантажу на автомобілі створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху.
12. Порушення певного порядку установки і використання на автомобілі спецсигналів.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!