Лише один з 1000 українців може купити все, що захоче. А один із 20 – холодильник

Незважаючи на падіння рівня життя останнім часом, число українців, яким не вистачає грошей навіть на їжу (17,5%), все ще утричі менше, ніж наприкінці 1990-х (52%).

Про це сказав директор Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) Володимир Паніотто в інтерв'ю тижневику "Дзеркало тижня. Україна". "Пік бідності в українському суспільстві був у 1998 році. Тоді 52% населення визнавали, що їм бракувало грошей навіть на їжу. Але під час кризи українці навіть не наблизилися до цього показника: спочатку вони "проживали" свої запаси, а у квітні 2009 року вийшли на якийсь максимум бідності (20,8% тих, кому бракує грошей навіть на їжу). У грудні 2010 року на їжу не вистачало 13,7% опитаних, а на березень 2011-го їх побільшало до 17,5% (через недавнє підвищення цін)", - повідомив соціолог.

За даними КМІС, кількість тих, кому не вистачає на їжу, за минулих півроку зросла до 17,5%, водночас знизилася (з 7,1 до 4,9%) кількість тих, хто може дозволити собі купувати деякі дорогі речі (такі як телевізор або холодильник), але не може купити все, що захоче. А кількість тих, хто може купити все, що захоче, зменшилася з 0,2 до 0,1%.

"Теоретично ситуація мала б покращитися, оскільки уряди багатьох країн заявили про вихід із кризи та про певне зростання (в Україні - 4%). Але зростання цін у нашій країні вдарило по всіх. Ті, хто може дозволити собі дорогі покупки, приблизно відповідають середньому класу, а він у нас нестійкий. Зсув у бік бідніших стався практично в усіх категоріях", - констатував Паніотто.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!