ПриватБанк рекомендує клієнтам під час оплати карткою в закордонних магазинах обирати валюту країни перебування

ПриватБанк закликав своїх клієнтів під час розрахунку картками за кордоном і в закордонних інтернет-магазинах обирати для оплати валюту країни перебування. Це дозволить уникнути втрат через подвійну конвертацію валюти.
«Це специфіка міжнародних розрахункових операцій. Якщо закордонний магазин або сайт готовий прийняти оплату в гривнях, він просто хоче додатково заробити на конвертації. Клієнту доведеться заплатити за купівлю доларів закордонним і українським банком, – йдеться в повідомленні прес-служби ПриватБанку. – Щоб не втрачати грошей під час розрахунків за кордоном, треба одразу розраховуватися у валюті. Відшкодування всіх витрат клієнтів за закордонними операціями відбуваються лише в доларах або євро».

Як повідомили в банку, щоб захистити своїх клієнтів від втрат через подвійну конвертацію, з 4 січня банк обмежив транзакції, під час яких конвертація гривні у валюту відбувається на боці магазину. До 10 січня банк поверне клієнтам гроші, що вони втратили через подвійну конвертацію під час оплати покупок до 3 січня.

Якщо ж магазини конвертують валюту без згоди клієнтів (інтернет-магазини Next, Wizzair, Google Adwords та інші), клієнтам треба розраховуватися доларовою карткою. Відкрити доларову картку можна безкоштовно в Приват24. Клієнти ПриватБанку отримають можливість переказувати гроші з гривневої картки на доларову в розмірі 100 дол. на день.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!