0352.ua

ПриватБанк рекомендує клієнтам під час оплати карткою в закордонних магазинах обирати валюту країни перебування

ПриватБанк закликав своїх клієнтів під час розрахунку картками за кордоном і в закордонних інтернет-магазинах обирати для оплати валюту країни перебування. Це дозволить уникнути втрат через подвійну конвертацію валюти.
«Це специфіка міжнародних розрахункових операцій. Якщо закордонний магазин або сайт готовий прийняти оплату в гривнях, він просто хоче додатково заробити на конвертації. Клієнту доведеться заплатити за купівлю доларів закордонним і українським банком, – йдеться в повідомленні прес-служби ПриватБанку. – Щоб не втрачати грошей під час розрахунків за кордоном, треба одразу розраховуватися у валюті. Відшкодування всіх витрат клієнтів за закордонними операціями відбуваються лише в доларах або євро».

Як повідомили в банку, щоб захистити своїх клієнтів від втрат через подвійну конвертацію, з 4 січня банк обмежив транзакції, під час яких конвертація гривні у валюту відбувається на боці магазину. До 10 січня банк поверне клієнтам гроші, що вони втратили через подвійну конвертацію під час оплати покупок до 3 січня.

Якщо ж магазини конвертують валюту без згоди клієнтів (інтернет-магазини Next, Wizzair, Google Adwords та інші), клієнтам треба розраховуватися доларовою карткою. Відкрити доларову картку можна безкоштовно в Приват24. Клієнти ПриватБанку отримають можливість переказувати гроші з гривневої картки на доларову в розмірі 100 дол. на день.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Оголошення
20.02.18
Розмістити оголошення у цьому блоці Додати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!