Акції та сезонні розпродажі: хто з тернополян найбільше любить шопінг?

Вибирати краще з кращого, метушитися в пошуках акцій та сезонних розпродажів - заняття точно не для чоловіків. Якщо жінки обожнюють нескінченні примірки, спілкування з продавцями, вивчення асортименту, то чоловіків це дуже стомлює та морально виснажує.

Як переконують психологи, різниця між тим, як чоловіки і жінки ходять магазинами, істотна: чоловіки йдуть купувати щось конкретне, а жінки - просто купувати, що-небудь. Саме тому спільний шопінг часто переростає у сварки та випробування для обох. Чоловіки зазвичай підганяють своїх супутниць, не дають їм добре все роздивитися. Жінки нервують. У той же час чоловіки не можуть зрозуміти, чому жінка розглядає все, що трапляється їй на очі, а ще більше дратуються через те, що кохана хоче весь асортимент побачити на собі, тобто приміряти, ретельно роздивитися. Головне - чоловіки не розуміють зайвих витрат, мовляв, навіщо потрібне те, що вже є, пише 20 хвилин

Шопінг для нього - катастрофа

Тернополянка Яна Гаврищак із власного досвіду може сказати, що чоловіки більш раціональні у плані шопінгу. Вони приходять у потрібний відділ, за кілька хвилин приймають рішення про покупку, розраховуються за товар і йдуть у більш важливих справах.

- Для мого чоловіка, як і для більшості представників сильної статі, - шопінг – це просто катастрофа, - розповідає вона. – Він, якщо вже і йде в магазин, то хоче мати конкретний список покупок, який я йому пишу заздалегідь. Коханий не любить довго затримуватися в крамниці. Тому він дуже нервує, коли я затримуюся там, щоб щось роздивитися чи просто пройтися між полицями, коли оглядаю асортимент.

Тарас (так звати чоловіка Яни - прим. ред.), за словами дружини, не любить обирати ані одяг, ані будь-які інші товари.

- Якщо ми йдемо купити йому одяг, то це має бути максимально швидко, бо він не любить довго ходити, вибирати, - продовжує вона. - Чоловік не розуміє непередбачуваних покупок, а ще більше зайвих витрат, до яких схильні ми, жінки. Тому якщо коханий йде на шопінг, то тільки з конкретною метою.

Наталія Чоботар часом сприймає шопінг як метод релаксації. Коли на душі зле або набридає одноманітність, вона не проти розвіятися, гуляючи крамницями.

Ейфорія, коли покупки вдалі

- Мені завжди подобалися люди, які вдягаються зі смаком, - каже вона. -  Не вважаю себе божевільним шопінголіком, але процес купівлі мені до вподоби. Особливо відчуваю ейфорію, коли покупка справді вдала.

До спільних з чоловіком походів по крамницях жінка ставиться двояко. Раніше, каже, й сама відмовляла чоловіка, щоб той не купував зайвого, а тепер усе навпаки.

- Бувало, коли ми приходили у магазин, то коханий брав із полиць все, що йому хотілося, - розповідає Наталія. - Інколи він навіть не думав, скільки грошей ми на це все витратимо. Це дивно, адже насправді я більш схильна до того, щоб купити щось. Інколи чоловік сам пропонує піти на шопінг разом зі мною. У більшості випадків я говорю, що нам потрібно. Він вибирає те, що йому конче необхідно. Зрештою, ми обговорюємо, чи потягне таку обновку наш сімейний бюджет, що нам справді потрібно, а що ні.

Тернополянка додає: якщо з продуктами чи промисловими товарами ситуація одна, то з одягом – зовсім інша.

- У нас із чоловіков смаки збігаються, але часом я хочу купити якийсь одяг, а чоловікові та річ не подобається, - продовжує вона. - Спочатку я ображаюся, думаю, навіщо я йшла з ним до магазину, якщо не можу сама обрати для себе ту річ, яка буде мені до душі. Та найчастіше ми з коханим вибираємо ту річ, яка подобається нам обом, і від цього виникає ще більше задоволення.

Чоловік пані Наталії Олег додає, що не дуже любить шопінг, але інколи йому хочеться пройтись крамницями. Утім, він віддає перевагу магазинам техніки, щоб роздивитися якісь новинки.

Хоче, аби дружина була привабливою

- Не обов’язково навіть кудись іти і все перемацати у магазині, на відміну від дружини, - каже він. - Достатньо прости оглянути в інтернет-магазині все, що цікавить.

Втім, чоловік додає, що деколи й справді допомагає вибирати коханій одяг. Адже хоче, щоб вона завжди була привабливою.

- Я довіряю її смаку, але часом мені хочеться, щоб вона купила саме те, що мені подобається, яким би егоїстичним це не виглядало, - додає тернополянин. - Інколи ми сперечаємось. Зрештою, вона майже ніколи не купує те, що подобається тільки мені. Деколи кохана погоджується, що та чи інша річ виглядає краще. Інша справа - вибрати одяг собі. Я люблю, коли дружина оцінить річ збоку. Тому, коли є можливість, ми йдемо у магазин разом. Хоча одяг собі я купую дуже рідко, швидше, за необхідності, а не тому, що мені так захотілося.

Чоловік Світлани Калиняк ходить на шопінг дуже рідко.

- Він навіть за продуктами не дуже любить ходити, хіба що я його відправляю за чимось конкретним, - розповідає вона. - Хоча, якщо вибирати продукти чи одяг, то перше йому більше до вподоби. Про те, щоб піти на ринок, взагалі не може бути мови. Таке трапляється вкрай рідко, хіба я дуже зайнята. Для себе я зробила один висновок: якщо жінка хоче отримати насолоду від шопінгу, то повинна робити це сама.

 Коментар експерта

Антоніна БОГАЧУК (25 р.), психолог:

- Чоловіки й жінки по-різному сприймають гроші. Якщо для прекрасної статі  - це засіб для того, щоб купити щось, то для чоловіків - це вираження власного статусу. Сам процес купівлі чого-небудь чоловіки та жінки сприймають по-різному. Жінки йдуть у магазин, аби щось купити, а чоловіки тільки для того, щоб вибрати саме те, що їм потрібно, тобто мають конкретну мету візиту в магазин.

Прекрасна стать часто використовує шопінг для того, щоб підняти собі настрій. Роздивляючись та приміряючи вбрання, жінка отримує задоволенн. Чоловіка це виснажує, адже сильна стать дуже цінує власний час. Вони скоріше витратять його на заняття спортом чи якусь роботу, ніж блукатимуть крамницями.

Здебільшого чоловіки не люблять шопінг. Хоча, є й такі, яким це до вподоби. Зазвичай, це творчі натури, які люблять вивчати щось нове. Наприклад, дизайнери, які завжди хочуть тримати руку на пульсі часу, їм важливо знати новий асортимент. Ходити по магазинах також люблять чоловіки, яким притаманні жіночі риси характеру. Водночас і серед жінок є ті, хто не любить довгих прогулянок магазинами. Вони радо перекладають це на плечі когось із близьких.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!