У ВАТ “Тернопільобленерго” за пів року – більше ста звернень

За перше півріччя 2011р. Інформаційно-консультаційному центрі ВАТ “Тернопільобленерго” зареєстровано 118 звернень споживачів електричної енергії, залагоджено деякі конфліктні ситуації між абонентами та структурними підрозділами енергопостачальної компанії.

Як повідомила начальник Інформаційно-консультаційного центру Тетяна Гудошник, за цей же період  часу, І півріччя 2010р., в ІКЦ було зареєстровано лише 31 звернення споживачів.

В результаті суттєво на 20% зменшилась кількість письмових звернень і скарг по питаннях, що стосуються роботи структурних підрозділів ВАТ “Тернопільобленерго”, як до органів виконавчої влади, НКРЕ, Держенергонагляду, так і безпосередньо до енергопостачальної компанії.

Довідки і консультації надаються заявникам відразу, а по вирішенню спірних питань, які вимагають втручання керівників структурних підрозділів, працівники ІКЦ самі повідомляють абонентів про прийняті рішення.

Основні питання, з якими звертаються абоненти в інформаційно-консультаційний центр це:

-         розрахунки за спожиту електричну енергію, застосування тарифів та надання пільг для населення – 263 звернення.

-         надійності та якості електропостачання – 27 звернень.

Значна частина звернень стосується встановлення, ремонту або заміні приладів обліку.

“Ми неодноразово роз'яснюємо абонентам, що у разі виявлення зовнішнього пошкодження лічильника електричної енергії, зриву пломби або його несправності в роботі, необхідно негайно повідомити в район електричних мереж, – пояснює Тетяна Гудошник. – Відповідальність за збереження приладів обліку, встановлених у квартирі, на інших об’єктах абонента та пломб на них, несе споживач.”

Відділ по роботі з громадськістю ВАТ Тернопліьобленерго

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!