Три рейсові автобуси проїжджають у нічну пору автодорогами Тернопільщини. Вони курсують зі столиці на південний захід країни. Дорожники області скаржаться, що саме через цей транспорт їм доводиться вночі виїжджати на автошляхи і готувати їх до експлуатації: посипати, розчищати, а це, мовляв, неабиякі витрати.

Служба автомобільних доріг звертається до транспортної інспекції з проханням скасувати нічні рейси або змінити графік руху автобусів. Утім приймати такі рішення на місцях транспортники не в силі. Це столичні рейси, і рішення щодо них приймають лише у Києві.

Служба автомобільних доріг області звітує, що з поставленими перед нею завданнями справляється, хоча труднощів багато. Торік роботу структури гальмувало дефіцитне фінансування. Щоправда, наприкінці року гроші врешті надійшли і це дало змогу підготувати дорожньо-транспортні підприємства до роботи в зимовий період, пише «Номер один».

- З початку 2014 року ми мали тривожні цифри з фінансування робіт на дорогах нашої області. Практично до жовтня фінансування було у межах 64 млн. грн., та на кінець року ми вийшли з виконанням на суму 124 млн. грн. У листопаді-грудні «Укравтодор» погасив значну частину заборгованості, яка накопичувалася ще з 2012 року. Зокрема, по основному нашому підряднику - ДП «Тернопільський облавтодор», - каже заступник начальника Служби автомобільних доріг області Петро Вільчинський.

Загалом торік дорожникам краю вдалося відремонтувати 43 км автомобільних доріг, а це на 30 км більше, ніж у 2013 році. Також поладнали 4 мости, провели фрезерування колійності на під’їздах до Тернополя.

- Це дозволило ліквідувати сім місць концентрації дорожньо-транспортних пригод. Зараз на обліку залишається ще 8 таких місць. Ремонт доріг дозволив зменшити аварійність на дорогах загального користування на 14%. Однак кількість потерпілих та загиблих внаслідок ДПТ у порівнянні з минулим роком зросла, - каже Петро Вільчинський.

Упродовж року вздовж небезпечних ділянок доріг споруджено 29 км живоплотів із хмизу та планкових щитів. Їх встановлювали на дорогах, які знаходяться на відкритій місцевості і взимку часто задуваються снігом.

Крім утримання доріг, Служба автомобільних доріг у зимовий період займається ще й  ліквідацією аварійної ямковості. Кілька тижнів працював асфальтний завод, де виготовлено 180 тонн холодного асфальтобетону. Його одразу ж розподілили між 12 районами області. Втім дорожники визнають, що автошляхи області не в найкращому стані.

- Більша частина мережі доріг деформована. Виникають колійність, просадки, перекоси. Відвести воду з колійності практично не можливо. А основні ямки виникають якраз там. Влітку значно менше проблем, тому що на сонці вода випаровується і залишків вологи на дорозі немає. Взимку вода не встигає випаровуватись і яма може виникнути буквально за два дні, – каже пан Вільчинський.

Дорожники одразу ж вказують і на винуватців руйнування доріг. Це великотоннажні машини. Колеса цих транспортних засобів діють як вакуумні пристрої. Кілька разів проїхавшись мокрою дорогою, вони буквально «висмоктують» покриття.

– Ось, наприклад, на початку року, 6 січня, у Струсові великотоннажна машина пізно ввечері проїжджала через міст. Її маса була понад 60 тонн. Відповідно у вантажівки «полетіла» ходова. Вона скотилася назад і стала посеред мосту, ширина якого близько 7 м. Так для проїзду залишилося близько 3 метрів. Ми спільно з ДСНС відрядили на цю ділянку важку техніку і спільними зусиллями витягли фуру. В автомобілі замінили ходову. Він проїхав 10 метрів і знову зламався. Машина з Бучача на Микулин везла зерно. За перевищення допустимої маси її слід було одразу відправити на штрафмайданчик, – заявляє Петро Вільчинський.

За ситуацією на автошляхах області стежать чотири камери відеоспостереження. Ще дві уже вмонтовані, та поки не підключені до мережі. До кінця року в області планують встановити ще 15 камер, в основному в напрямку Кременця та Заліщиків.

– Це будуть ділянки, де людей майже ніколи немає, а моніторити обстановку треба постійно. Є певні труднощі у роботі провайдерів та безпосередньо у підключенні. Відеокамери споживають мінімум енергії – близько 20 кВт. у місяць, тому їх утримання не є затратним, а користі від них чимало, – резюмує Петро Вільчинський.

0352.ua

Тернопільські дорожники вимагають скасувати нічні рейси

Три рейсові автобуси проїжджають у нічну пору автодорогами Тернопільщини. Вони курсують зі столиці на південний захід країни. Дорожники області скаржаться, що саме через цей транспорт їм доводиться вночі виїжджати на автошляхи і готувати їх до експлуатації: посипати, розчищати, а це, мовляв, неабиякі витрати.

Служба автомобільних доріг звертається до транспортної інспекції з проханням скасувати нічні рейси або змінити графік руху автобусів. Утім приймати такі рішення на місцях транспортники не в силі. Це столичні рейси, і рішення щодо них приймають лише у Києві.

Служба автомобільних доріг області звітує, що з поставленими перед нею завданнями справляється, хоча труднощів багато. Торік роботу структури гальмувало дефіцитне фінансування. Щоправда, наприкінці року гроші врешті надійшли і це дало змогу підготувати дорожньо-транспортні підприємства до роботи в зимовий період, пише «Номер один».

- З початку 2014 року ми мали тривожні цифри з фінансування робіт на дорогах нашої області. Практично до жовтня фінансування було у межах 64 млн. грн., та на кінець року ми вийшли з виконанням на суму 124 млн. грн. У листопаді-грудні «Укравтодор» погасив значну частину заборгованості, яка накопичувалася ще з 2012 року. Зокрема, по основному нашому підряднику - ДП «Тернопільський облавтодор», - каже заступник начальника Служби автомобільних доріг області Петро Вільчинський.

Загалом торік дорожникам краю вдалося відремонтувати 43 км автомобільних доріг, а це на 30 км більше, ніж у 2013 році. Також поладнали 4 мости, провели фрезерування колійності на під’їздах до Тернополя.

- Це дозволило ліквідувати сім місць концентрації дорожньо-транспортних пригод. Зараз на обліку залишається ще 8 таких місць. Ремонт доріг дозволив зменшити аварійність на дорогах загального користування на 14%. Однак кількість потерпілих та загиблих внаслідок ДПТ у порівнянні з минулим роком зросла, - каже Петро Вільчинський.

Упродовж року вздовж небезпечних ділянок доріг споруджено 29 км живоплотів із хмизу та планкових щитів. Їх встановлювали на дорогах, які знаходяться на відкритій місцевості і взимку часто задуваються снігом.

Крім утримання доріг, Служба автомобільних доріг у зимовий період займається ще й  ліквідацією аварійної ямковості. Кілька тижнів працював асфальтний завод, де виготовлено 180 тонн холодного асфальтобетону. Його одразу ж розподілили між 12 районами області. Втім дорожники визнають, що автошляхи області не в найкращому стані.

- Більша частина мережі доріг деформована. Виникають колійність, просадки, перекоси. Відвести воду з колійності практично не можливо. А основні ямки виникають якраз там. Влітку значно менше проблем, тому що на сонці вода випаровується і залишків вологи на дорозі немає. Взимку вода не встигає випаровуватись і яма може виникнути буквально за два дні, – каже пан Вільчинський.

Дорожники одразу ж вказують і на винуватців руйнування доріг. Це великотоннажні машини. Колеса цих транспортних засобів діють як вакуумні пристрої. Кілька разів проїхавшись мокрою дорогою, вони буквально «висмоктують» покриття.

– Ось, наприклад, на початку року, 6 січня, у Струсові великотоннажна машина пізно ввечері проїжджала через міст. Її маса була понад 60 тонн. Відповідно у вантажівки «полетіла» ходова. Вона скотилася назад і стала посеред мосту, ширина якого близько 7 м. Так для проїзду залишилося близько 3 метрів. Ми спільно з ДСНС відрядили на цю ділянку важку техніку і спільними зусиллями витягли фуру. В автомобілі замінили ходову. Він проїхав 10 метрів і знову зламався. Машина з Бучача на Микулин везла зерно. За перевищення допустимої маси її слід було одразу відправити на штрафмайданчик, – заявляє Петро Вільчинський.

За ситуацією на автошляхах області стежать чотири камери відеоспостереження. Ще дві уже вмонтовані, та поки не підключені до мережі. До кінця року в області планують встановити ще 15 камер, в основному в напрямку Кременця та Заліщиків.

– Це будуть ділянки, де людей майже ніколи немає, а моніторити обстановку треба постійно. Є певні труднощі у роботі провайдерів та безпосередньо у підключенні. Відеокамери споживають мінімум енергії – близько 20 кВт. у місяць, тому їх утримання не є затратним, а користі від них чимало, – резюмує Петро Вільчинський.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!