Тернопільські дорожники вимагають скасувати нічні рейси

Три рейсові автобуси проїжджають у нічну пору автодорогами Тернопільщини. Вони курсують зі столиці на південний захід країни. Дорожники області скаржаться, що саме через цей транспорт їм доводиться вночі виїжджати на автошляхи і готувати їх до експлуатації: посипати, розчищати, а це, мовляв, неабиякі витрати.

Служба автомобільних доріг звертається до транспортної інспекції з проханням скасувати нічні рейси або змінити графік руху автобусів. Утім приймати такі рішення на місцях транспортники не в силі. Це столичні рейси, і рішення щодо них приймають лише у Києві.

Служба автомобільних доріг області звітує, що з поставленими перед нею завданнями справляється, хоча труднощів багато. Торік роботу структури гальмувало дефіцитне фінансування. Щоправда, наприкінці року гроші врешті надійшли і це дало змогу підготувати дорожньо-транспортні підприємства до роботи в зимовий період, пише «Номер один».

- З початку 2014 року ми мали тривожні цифри з фінансування робіт на дорогах нашої області. Практично до жовтня фінансування було у межах 64 млн. грн., та на кінець року ми вийшли з виконанням на суму 124 млн. грн. У листопаді-грудні «Укравтодор» погасив значну частину заборгованості, яка накопичувалася ще з 2012 року. Зокрема, по основному нашому підряднику - ДП «Тернопільський облавтодор», - каже заступник начальника Служби автомобільних доріг області Петро Вільчинський.

Загалом торік дорожникам краю вдалося відремонтувати 43 км автомобільних доріг, а це на 30 км більше, ніж у 2013 році. Також поладнали 4 мости, провели фрезерування колійності на під’їздах до Тернополя.

- Це дозволило ліквідувати сім місць концентрації дорожньо-транспортних пригод. Зараз на обліку залишається ще 8 таких місць. Ремонт доріг дозволив зменшити аварійність на дорогах загального користування на 14%. Однак кількість потерпілих та загиблих внаслідок ДПТ у порівнянні з минулим роком зросла, - каже Петро Вільчинський.

Упродовж року вздовж небезпечних ділянок доріг споруджено 29 км живоплотів із хмизу та планкових щитів. Їх встановлювали на дорогах, які знаходяться на відкритій місцевості і взимку часто задуваються снігом.

Крім утримання доріг, Служба автомобільних доріг у зимовий період займається ще й  ліквідацією аварійної ямковості. Кілька тижнів працював асфальтний завод, де виготовлено 180 тонн холодного асфальтобетону. Його одразу ж розподілили між 12 районами області. Втім дорожники визнають, що автошляхи області не в найкращому стані.

- Більша частина мережі доріг деформована. Виникають колійність, просадки, перекоси. Відвести воду з колійності практично не можливо. А основні ямки виникають якраз там. Влітку значно менше проблем, тому що на сонці вода випаровується і залишків вологи на дорозі немає. Взимку вода не встигає випаровуватись і яма може виникнути буквально за два дні, – каже пан Вільчинський.

Дорожники одразу ж вказують і на винуватців руйнування доріг. Це великотоннажні машини. Колеса цих транспортних засобів діють як вакуумні пристрої. Кілька разів проїхавшись мокрою дорогою, вони буквально «висмоктують» покриття.

– Ось, наприклад, на початку року, 6 січня, у Струсові великотоннажна машина пізно ввечері проїжджала через міст. Її маса була понад 60 тонн. Відповідно у вантажівки «полетіла» ходова. Вона скотилася назад і стала посеред мосту, ширина якого близько 7 м. Так для проїзду залишилося близько 3 метрів. Ми спільно з ДСНС відрядили на цю ділянку важку техніку і спільними зусиллями витягли фуру. В автомобілі замінили ходову. Він проїхав 10 метрів і знову зламався. Машина з Бучача на Микулин везла зерно. За перевищення допустимої маси її слід було одразу відправити на штрафмайданчик, – заявляє Петро Вільчинський.

За ситуацією на автошляхах області стежать чотири камери відеоспостереження. Ще дві уже вмонтовані, та поки не підключені до мережі. До кінця року в області планують встановити ще 15 камер, в основному в напрямку Кременця та Заліщиків.

– Це будуть ділянки, де людей майже ніколи немає, а моніторити обстановку треба постійно. Є певні труднощі у роботі провайдерів та безпосередньо у підключенні. Відеокамери споживають мінімум енергії – близько 20 кВт. у місяць, тому їх утримання не є затратним, а користі від них чимало, – резюмує Петро Вільчинський.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!