«Легким рухом руки LANOS ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ в ...VOLKSWAGEN PASSAT »

50 - копійчані лотерейні квитки продавалися на кожному кутку, а на великих заводах навіть в обов'язковому порядку їх «добровільно - примусово» рекомендували купувати в касі при отриманням зарплати.
Потім ми всі з нетерпінням чекали виходу газети «Труд», в якій на цілих двох сторінках публікували таблиці з виграшними номерами.
Якщо сходився короткий номер в серії лотереї, ти - володар одного карбованця. Якщо ж збігалися обидва номери - отримуй чесно зароблений приз. А тут вже, як пощастить: кому предмети кухонного побуту або інші корисні в господарстві речі, а кому і новісінький «Жигуль». «Волга» - взагалі межа мрій.
Пам'ятається, за все моє свідоме дитинство і юність батьки не виграли ні першого, ні другого, ні третього. Пару раз багатіли на 1 карбованець - цим прихильність до нас Фортуни обмежувалася. Тому, ясна річ, мрія про автомобіль росла й міцніла.
Ставши самостійним і сімейним, я продовжував мріяти про нове авто, збирати на нього гроші і ... вчитися їздити на тих «руїнах», які мені періодично «сплавляли» заможні родичі.
Перший, особисто мій, автомобіль був DAEWOO Lanos. По-справжньому народне вітчизняне авто, що заслужили це почесне звання після Таврії, завдяки доступній вартості та легкості в обслуговуванні.
Кажуть, що сьогодні кількість охочих купити старий Lanos зростає з кожним днем. Як, власне і кількість тих, кому він порядком набрид.
До останніх належав і я. Але от заковика в чому: продати - то я б його продав, а натомість що? Більше, ніж 5 600 $, мені за нього ніхто не пропонував (та ще з мітками після невдалого навчання водінню моєї дружини).
А за ці гроші я вже точно не зміг би купити Lancer, який ми з дружиною давно поставили собі за мету. Продукт, вироблений в кращих японських традиціях якості та смаку, манив нас з такою силою, що ми навіть подумували про оформлення кредиту на його покупку. І хоча ми не збиралися брати зовсім новий Mitsubishi Lancer, але навіть за дволітка запитували, як мінімум 15 500 $. А це майже в три рази дорожче, ніж ми могли б отримати від продажу свого Lanos.
Заробляв я тоді не стільки, щоб в короткий термін можна було б накопичити до необхідної суми. Тому перебували ми в стані легкого збентеження. Іншими словами, це коли «хочеться, та колеться». І це в той час, як колега мій за рік змінив вже другу машину, при чому не з дешевих, маючи таку ж зарплату, як у мене. Поговорив з ним відверто на черговому корпоративі, я зрозумів, у чому його секрет. На наступний день я кинувся в бій. Об'єкт для підкорення і завоювання - валютний ринок Форекс. Союзник у досягненні мети - компанія - брокер Форекс - Тренд. Стратегічний план дій - детально розписаний на сайті компанії: http://pamm.fx-trend.com/.
Отже, Lanos свій я все - таки продав. Відкрив рахунок на Форекс - Тренд і віддав свої гроші в управління трейдерам. Інвестував відразу в кілька ПАММ рахунків (модуль управління відсотковим розподілом), щоб кошти мої не «згоріли» випадково на одному з них.
А як ви хотіли? Що є військова стратегія? Ставиш мету, складаєш загальний план дій і систематично впроваджуєш заходи протидії супротивникові з урахуванням мінливих обставин і обстановки. Мета у мене є - покупка Mitsubishi Lancer! План - відео-інструкція до дії на сайті: http://pamm.fx-trend.com/ , плюс поради бувалих. Заходи протидії супротивникові (в даному випадку - ліні, відчаю і песимізму) - моє терпіння, наполегливість, прагнення до збільшення доходу. Ну а постійно мінливі обставини - це, безумовно, економічні та політичні процеси у світі. Слідкувати за ними, враховувати всі нюанси і тримати ніс за вітром - доля управляючих. Моя справа - вчасно знімати «улов».
Ризики? З недавніх пір вони пропорційно розподіляються між інвестором і управляючим завдяки ПАММ 2.0, продукту, розробленого Форекс - Трендом. Згідно з ним, гарантією виконання зобов'язань з боку керівника є його капітал. Хороший стимул для трейдерів бути ще більш зацікавленими в успішності своїх торгових операцій. Це вигідно і їм, і інвесторам.
Судіть самі, вже через три місяці мого інвестування на ПАММ рахунках Форекс - Тренд я зміг придбати довгоочікуване авто! Ні - не Lancer! Беріть вище! Volkswagen Passat (хоча і 2009 року випуску). Результат від вкладення коштів перевершив всі мої очікування, і я дозволив собі автомобіль практично бізнес - класу. 25 000 $ - сума, яку я легко зміг заплатити без шкоди для сімейного бюджету.
Чудовий дизайн, високий рівень комфорту, німецька якість обробки і зборки, упевненість у своїй безпеці - про все це, ще яких - то кілька місяців тому, я і мріяти не смів.
Я не закрив свої рахунки, продовжую інвестувати. Ставлю нові цілі. А як же? Адже моїй дружині теж хочеться мати власне авто.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!