«Легким рухом руки LANOS ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ в ...VOLKSWAGEN PASSAT »

50 - копійчані лотерейні квитки продавалися на кожному кутку, а на великих заводах навіть в обов'язковому порядку їх «добровільно - примусово» рекомендували купувати в касі при отриманням зарплати.
Потім ми всі з нетерпінням чекали виходу газети «Труд», в якій на цілих двох сторінках публікували таблиці з виграшними номерами.
Якщо сходився короткий номер в серії лотереї, ти - володар одного карбованця. Якщо ж збігалися обидва номери - отримуй чесно зароблений приз. А тут вже, як пощастить: кому предмети кухонного побуту або інші корисні в господарстві речі, а кому і новісінький «Жигуль». «Волга» - взагалі межа мрій.
Пам'ятається, за все моє свідоме дитинство і юність батьки не виграли ні першого, ні другого, ні третього. Пару раз багатіли на 1 карбованець - цим прихильність до нас Фортуни обмежувалася. Тому, ясна річ, мрія про автомобіль росла й міцніла.
Ставши самостійним і сімейним, я продовжував мріяти про нове авто, збирати на нього гроші і ... вчитися їздити на тих «руїнах», які мені періодично «сплавляли» заможні родичі.
Перший, особисто мій, автомобіль був DAEWOO Lanos. По-справжньому народне вітчизняне авто, що заслужили це почесне звання після Таврії, завдяки доступній вартості та легкості в обслуговуванні.
Кажуть, що сьогодні кількість охочих купити старий Lanos зростає з кожним днем. Як, власне і кількість тих, кому він порядком набрид.
До останніх належав і я. Але от заковика в чому: продати - то я б його продав, а натомість що? Більше, ніж 5 600 $, мені за нього ніхто не пропонував (та ще з мітками після невдалого навчання водінню моєї дружини).
А за ці гроші я вже точно не зміг би купити Lancer, який ми з дружиною давно поставили собі за мету. Продукт, вироблений в кращих японських традиціях якості та смаку, манив нас з такою силою, що ми навіть подумували про оформлення кредиту на його покупку. І хоча ми не збиралися брати зовсім новий Mitsubishi Lancer, але навіть за дволітка запитували, як мінімум 15 500 $. А це майже в три рази дорожче, ніж ми могли б отримати від продажу свого Lanos.
Заробляв я тоді не стільки, щоб в короткий термін можна було б накопичити до необхідної суми. Тому перебували ми в стані легкого збентеження. Іншими словами, це коли «хочеться, та колеться». І це в той час, як колега мій за рік змінив вже другу машину, при чому не з дешевих, маючи таку ж зарплату, як у мене. Поговорив з ним відверто на черговому корпоративі, я зрозумів, у чому його секрет. На наступний день я кинувся в бій. Об'єкт для підкорення і завоювання - валютний ринок Форекс. Союзник у досягненні мети - компанія - брокер Форекс - Тренд. Стратегічний план дій - детально розписаний на сайті компанії: http://pamm.fx-trend.com/.
Отже, Lanos свій я все - таки продав. Відкрив рахунок на Форекс - Тренд і віддав свої гроші в управління трейдерам. Інвестував відразу в кілька ПАММ рахунків (модуль управління відсотковим розподілом), щоб кошти мої не «згоріли» випадково на одному з них.
А як ви хотіли? Що є військова стратегія? Ставиш мету, складаєш загальний план дій і систематично впроваджуєш заходи протидії супротивникові з урахуванням мінливих обставин і обстановки. Мета у мене є - покупка Mitsubishi Lancer! План - відео-інструкція до дії на сайті: http://pamm.fx-trend.com/ , плюс поради бувалих. Заходи протидії супротивникові (в даному випадку - ліні, відчаю і песимізму) - моє терпіння, наполегливість, прагнення до збільшення доходу. Ну а постійно мінливі обставини - це, безумовно, економічні та політичні процеси у світі. Слідкувати за ними, враховувати всі нюанси і тримати ніс за вітром - доля управляючих. Моя справа - вчасно знімати «улов».
Ризики? З недавніх пір вони пропорційно розподіляються між інвестором і управляючим завдяки ПАММ 2.0, продукту, розробленого Форекс - Трендом. Згідно з ним, гарантією виконання зобов'язань з боку керівника є його капітал. Хороший стимул для трейдерів бути ще більш зацікавленими в успішності своїх торгових операцій. Це вигідно і їм, і інвесторам.
Судіть самі, вже через три місяці мого інвестування на ПАММ рахунках Форекс - Тренд я зміг придбати довгоочікуване авто! Ні - не Lancer! Беріть вище! Volkswagen Passat (хоча і 2009 року випуску). Результат від вкладення коштів перевершив всі мої очікування, і я дозволив собі автомобіль практично бізнес - класу. 25 000 $ - сума, яку я легко зміг заплатити без шкоди для сімейного бюджету.
Чудовий дизайн, високий рівень комфорту, німецька якість обробки і зборки, упевненість у своїй безпеці - про все це, ще яких - то кілька місяців тому, я і мріяти не смів.
Я не закрив свої рахунки, продовжую інвестувати. Ставлю нові цілі. А як же? Адже моїй дружині теж хочеться мати власне авто.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!