Українців значно побільшало у соцмережах

Українці дедалі активніше користуються соціальними мережами. У них нараховується більше шести мільйонів зареєстрованих користувачів. Згідно з останніми дослідженнями, кожен користувач у середньому щодня витрачає майже годину на соціальні мережі.

Дослідники зазначають, що українці не лише спілкуються, а й дедалі більше працюють і займаються бізнесом в соціальних мережах. У соціальних мережах українські користувачі, здебільшого, просто спілкуються. Проте з’являється все більше людей, які там працюють або створюють власний бізнес. Так, наприклад, 22-річний Олексій Шумиленко створив власний магазин у мережі «Вкотакте».

«Виникла ідея зареєструватися, вивчити механізми руху товару по міжнародних каналах та замовляти напряму із закордоних сайтів, почав все більше замовляти електроні гаджети. Через деякий час почали замовляти друзі, які бачили в мене незвичайні речі. Коли стало більше 10-20 замовників на місяць, вирішив створити свій магазин», – розповідає Олексій Шумиленко.

Дослідники зазначають, вже більше 6 мільйонів громадян в Україні користуються соцмережами. Останні дослідження показали, що найбільше українці користуються «Вконтакте», на другому місці – «Одноклассники», а на третьому – «Facebook». До того ж, кожна із мереж має свою специфіку та аудиторію, зазначає генеральний директор дослідницької компанії UMG-International Артур Герасимов.

«Однокласники» менш популярні серед молоді віком 16-24 роки, ніж «Вконтакте», рівні з «Вконтакте» серед  аудиторії середнього віку, 25-34 років, та найпопулярніші серед людей від 35 років. У Facebook швидкі темпи росту, там активна найбільш прогресивна молодь», – зазначає Артур Герасимов.

Українські користувачі приділяють соціальним мережам годину щодня

Дослідники з’ясували, що в середньому пересічний український користувач соціальних мереж щодня приділяє їм близько години. Найбільше мережами користується молодь віком від 16 до 24 років – 95 хвилин кожного дня, з віком така активність зменшується. Однак навіть дорослі користувачі, яким близько 55 років, вже перебувають в мережах півгодини щодня, запевняє Артур Герасимов. Дослідник запевняє, що роблять вони це, як правило, на роботі.

«Роботодавці втрачають ефективність роботи співробітників через соціальні мережі. Однак лише третина обмежує використання соціальних мереж на роботі, 65% дозволяють використовувати їх», – зазначає Артур Герасимов.

Дослідники запевняють, що аудиторія соціальних мереж буде дедалі збільшуватися. За прогнозами аналітиків агентства SIM, у 2011 році аудиторія соціальних мереж зросте на 85% і становитиме 11,5 мільйона.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!