На Тернопільщині - найменш активні онлайн-покупці в Україні

Найактивнішими онлайн-покупцями в Україні є жителі столиці. На їх частку припадає 31% всіх покупок. Другими в рейтингу активності покупців йдуть жителі Дніпропетровської області - на їх частку припадає 9% всіх покупок. І замикають трійку лідерів харків'яни - 8%. 

Про це розповіла директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова, пише Gigamir

За даними Юлії Шилової, жителі Донецької області за рік спустилися в рейтингу на три позиції і зараз посідають п'яте місце з часткою в 6% від усіх покупок. А ось в Кіровоградській області кількість покупців за останній рік подвоїлася, і вона піднялася в рейтингу активності покупців з 20 місця на 9-е. Новачок рейтингу - Миколаївська область. Зараз на частку її жителів припадає 2,2% всіх покупок.

"Вибули з рейтингу жителі Криму, а Луганська область перемістилася на 20 місце. В цілому покупці LeBoutique із зони АТО масово переїхали жити і працювати в Київ, Харківську, Кіровоградську, Миколаївську, Одеську, Запорізьку та Вінницьку області. При цьому вони залишаються активними покупцями одягу , взуття та аксесуарів ", - повідомляє експерт.

У топ-5 регіонів з найменшою кількістю активних покупців потрапили Волинська, Чернівецька, Тернопільська, Чернігівська та Луганська області.

"Така низька споживча активність (крім Луганської області) пояснюється тим, що в Чернівецькій області онлайн-покупки замінюються місцевими оптовими ринками, а у Волинській, Тернопільській та Чернігівській області - власної легкою промисловістю. Також Волинська, Чернівецька та Тернопільська області - це регіони, в яких висока частка трудової міграції, відповідно, там потреба в одязі та взутті закривають передачі з Європи ", - констатує Юлія Шилова.

Прогнозуючи, як може змінюватися купівельна активність протягом 2015 року, директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Юлія Шилова зазначила, що на це впливає маса чинників: починаючи з того, чи вчасно виплатили зарплати на містоутворюючих підприємствах, і закінчуючи погодою, ціною на м'ясо, бензин і банани.

"В цілому ми налаштовані оптимістично і розраховуємо вирости за 2015 на 20% порівняно з минулим", - резюмувала Юлія Шилова.

Автор
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!