Міський голова Тернополя Сергій Надал провів нараду з працівниками управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології щодо якісного реагування на ті звернення, які надсилають тернополяни у міську раду через цілодобовий телефон гарячої лінії 15-80, платформу «Відкрите місто», сайт Тернопільської міської ради, а також про оперативне реагування на доручення міського голови за результатами прямих ефірів на радіо та телебаченні.

«Виконання доручень знаходиться на моєму особистому контролі. Інколи буває, що комунальники звітують про виконання доручень, але вони на практиці не виконуються, - зауважив Сергій Надал. – Керівництво та працівників ЖКГ попереджено про особисту відповідальність за неякісне реагування на скарги тернополян та дано термін до 10 квітня для усунення усіх недоліків у роботі. Після цього терміну будуть прийняті відповідні висновки».

Сергій Надал наголосив, що комунальники несуть особисту відповідальність за неякісну роботу.

«Я хочу звернутись до усіх тернополян, якщо ви бачите, що комунальники виконують свою роботу неякісно, телефонуйте на телефон гарячої лінії 15-80, надавайте інформацію і ми будемо притягувати таких працівників до відповідальності», - додав міський голова.

0352.ua

Як каратимуть комунальників, які не реагують на скарги тернополян?

Міський голова Тернополя Сергій Надал провів нараду з працівниками управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології щодо якісного реагування на ті звернення, які надсилають тернополяни у міську раду через цілодобовий телефон гарячої лінії 15-80, платформу «Відкрите місто», сайт Тернопільської міської ради, а також про оперативне реагування на доручення міського голови за результатами прямих ефірів на радіо та телебаченні.

«Виконання доручень знаходиться на моєму особистому контролі. Інколи буває, що комунальники звітують про виконання доручень, але вони на практиці не виконуються, - зауважив Сергій Надал. – Керівництво та працівників ЖКГ попереджено про особисту відповідальність за неякісне реагування на скарги тернополян та дано термін до 10 квітня для усунення усіх недоліків у роботі. Після цього терміну будуть прийняті відповідні висновки».

Сергій Надал наголосив, що комунальники несуть особисту відповідальність за неякісну роботу.

«Я хочу звернутись до усіх тернополян, якщо ви бачите, що комунальники виконують свою роботу неякісно, телефонуйте на телефон гарячої лінії 15-80, надавайте інформацію і ми будемо притягувати таких працівників до відповідальності», - додав міський голова.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!