Тернополяни скаржаться на тиск та залякування від столичних колекторів

Тернополяни скаржаться на тиск та залякування від столичних колекторів, які «вибивали» неіснуючий борг на користь компанії «Воля». У міліції радять писати заяву, бо коли йдеться про погрози розправою, навіть телефоном, це – кримінал. У компанії вибачились перед абонентом

  • Ми пережили жах, залякування, погрози, тиск – і все завдяки «помилці» когось з компанії «Воля», - жінці на тому кінці дроту булло важко стримувати емоції. – Ніби все з’ясувалось. Але хто компенсує нам моральну шкоду? Хто відповість за безлад? Єдине, в чому можу запевнити, що ми цього не подаруємо і подаватимемо заяву до міліції про погрози розправою.

Тернополянка Оксана Завадовська (ім’я жінки змінене на її прохання. Справжні дані є в редакції – прим. авт.) розповіла, що її родину тероризувала колекторська компанія, вибиваючи кошти, які вони нібито заборгували за користування кабельним телебаченням.

  • Наприкінці березня нам прийшов лист, що ми заборгували 120 грн, - пригадує жінка. – Там було застереження: платіть, або передадуть колекторам. За кілька днів ми звернулись в місцеве представництво і погасили всі борги.

Однак невдовзі родина отримала лист від колекторської фірми, де знову йшлося про борги. Жінка зателефонувала до столичних колекторів, аби з’ясувати, де узялись заборговані гроші.

  • Ми не з тих, що нам написали зі стелі 200 грн і ми з тим нічого не будемо робити, - каже пані Оксана. – Але на тому кінці дроту я почула, мовляв, за те, що ви прострочили, докидаємо ще 80 грн. І далі: «Женщіна, еслі ви не заплатітє, ми будєм звоніть сосєдям, пришльом людей і опішем імущество».

Під час розмови представники колекторської компанії почули, як у квартирі щось говорить дворічна дитина, пригадує тернополянка. Почуте далі її просто шокувало: «Ми будєм заявлять в органи опєкі. Чтоб лішить вас прав на ребьонка».  

  • Нас щодня морально «добивали», хоча ми знали, що ніякого боргу немає, - каже пані Завадовська. – Намагалась це їм пояснити і, коли мене просто не чули, сказала, що позиватимусь до суду. На тому кінці дроту просто кинули слухавку.

Зранку до Завадовських знову зателефонували колектори. І знову – про борг. Коли ж вкотре намагались пояснити, що все оплачено, пані Оксана почула, мовляв, ви на мене кричите, тому я записую за вами ще 100 грн боргу, пише 20хвилин.

З’ясовувати, звідки взявся борг і чому їх вже стільки днів тероризують, родина вирушила до місцевого представництва «Волі».  

  • Як виявилось, вони влітку минулого року підключили цифрове телебачення, а перестати брати оплату за аналогове просто забули, - скаржиться пані Оксана. - Після підключення цифрового телебачення нас по 7 разів у день діставали їхні агенти, щоб ще підключили інтернет.

Жінка каже - довели до того, що телефонувала в Київ та скаржилась, що писатиме заяву до міліції. Тоді дзвінки припинились. Кілька місяців був спокій. Тепер погрожують  колектори.  

  • У компанії з’ясували, що боргу у нас немає і обіцли повідомити про це колекторам, аби більше не турбували, - каже пані Оксана. – Аби мати докази, ми впорядкували всі документи, зібрали квитанції. І тепер подаватимемо заяву до міліції про переслідування. Наскільки знаю від знайомих та сусідів - не одні ми так «попали». Всіх застерігаю - не мати ніяких стосунків із цими шарлатанами.

Про борг нагадують sms  та листом. Потім - колекторам

У компанії «Воля» попросили вибачення в абонента, коли до них звернулись за коментарем наші журналісти. Та нагадали – всі питання вирішать у Центрі сучасних технологій.  

- Компанія ВОЛЯ вважає за потрібне принести вибачення клієнтові через пресу, - прокоментували інцидент у відділі зв’язків з громадськістю компанії ВОЛЯ. - Також вважаємо за потрібне нагадати, що коли абонент перестає оплачувати послуги, не проінформувавши компанію про необхідність розірвання договору, ВОЛЯ прикладає максимум зусиль для того, щоб зв'язатися з кожним таким абонентом і знайти індивідуальне рішення питання по заборгованості.

Коли на рахунку абонента залишається менше 10% щомісячної плати, компанія автоматично відправляє йому SMS-повідомлення й email з відповідним нагадуванням, стверджують у «Волі». Якщо абонент за своїм номером договору включає кредитування, послуги надаються ще протягом одного місяця, і лише після цього терміну й за відсутності подальших оплат починає формуватись заборгованість.

  • Протягом цього місяця абоненту також направляються нагадування про необхідність оплати послуг, - запевняють у прес-службі. - Періодичне інформування триває і протягом 90 днів після того, як сума заборгованості досягає розміру однієї абонентської плати. Тільки по закінченню цього часу компанії, з якими провайдер працює по стягуванню заборгованості, починають зв'язуватися з абонентами стосовно погашення боргу.

Переуступка боргу колекторам – це загальносвітова практика. Якщо борг з якихось причин було передано колекторської компанії помилково, а це поодинокі випадки, то при зверненні абонента ми відкликаємо його, стверджують у «Волі».

  • Просимо тернополян у разі отримання будь-якої помилкової інформації щодо наших послуг, звернутись до Центру сучасних технологій, що на вул. Крушельницької, 1, - закликають у «Волі». - Також рекомендуємо абонентам пам´ятати, що призупинення послуги не є повним її відключенням. Останнє потребує звернення абонента до центру обслуговування з відповідною заявою

Коментар

Сергій КРЕТА, (42 р.), начальник сектору зв’язків з громадськістю обласної міліції:

  • Дуже часто в міліції порушують кримінальні провадження за так звані неіснуючі борги. Якщо кваліфікувати це з юридичної точки зору – це вимагання. В таких випадках ми рекомендуємо звертатись в міліцію. Є офіційні колекторські контори, котрі працюють на фінустанови і займаються так званим «вибиванням» боргів. Частина з них працюють законною, коли є на руках рішення суду про конфіскацію того чи іншого майна чи коштів. Але якщо нема документів, а з людям телефонують, тут йдеться про вимагання чи погрозу розправою.  
Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!