В ПриватБанку проаналізували, на що найчастіше збирають гроші українці за допомогою послуги накопичення "Скарбничка".

Як виявилося, найпопулярнішою метою накопичень, яку обирають українці, залишається покупка автомобіля. На машину збирає гроші кожен п'ятий, або 20,6% клієнтів "Скарбнички". На другому місці в ТОП-10 цілей накопичень українців коштує подорож, за ними йдуть покупка житла і смартфона. Також багато українців збирають на потреби дітей, ремонт, отримання вищої освіти та весілля.

Kopi-01-ua-700x1093

Найбiльш відвертим у ході дослідження був визнаний клієнт, який чесно назвав свою скарбничку "заначкою від дружини". Самим оригінальним - людина, що збирає гроші на покупку безлюдного острова для тещі. Серед інших незвичайних цілей накопичення клієнтами "Скарбнички" також можна зустріти завоювання всесвіту, купівлю силіконових грудей, елітного алкоголю, придбання підводного човна, крил від літака і навіть самого ПриватБанку.

Kopi-01-ua-700x1355

"Наш сервіс допомагає клієнтам відкладати гроші та з допомогою "Скарбнички" досягати своїх бажань, цілей, отримуючи 20% річних, - говорить керівник проекту "Скарбничка" ПриватБанку Вадим Воловік. - Раніше, щоб відкладати, потрібно було самому приходити у відділення і оформляти депозит. Тепер відкрити "Скарбничку" можна через Інтернет або мобільний додаток, непомітно, відкладаючи гроші на свою мрію".

За даними банку, сьогодні "Скарбничкою" користуються 7,5 млн клієнтів банку, середня сума накопичень в місяць серед активних користувачів послуги становить 150 грн. У 2014 роцi максимальна сума накопичень за рік за допомогою автоматичних поповнень склала трохи більше 50 тис. гривень.

З допомогою сервісу «Скарбничка» клієнти Приватбанку легко і непомітно можуть збирати гроші, відкладаючи гроші від кожного надходження на карту, округляючи суми покупки до 1 або 10 грн, округляючи свої витрати до 10 або 100 гривень або просто щомісячним платежем - на відео. Додаток для Android і iPhone Скарбничка дозволяє керувати особистою програмою накопичень з мобільного телефону.

0352.ua

Більшість українців збирають грошi на авто

В ПриватБанку проаналізували, на що найчастіше збирають гроші українці за допомогою послуги накопичення "Скарбничка".

Як виявилося, найпопулярнішою метою накопичень, яку обирають українці, залишається покупка автомобіля. На машину збирає гроші кожен п'ятий, або 20,6% клієнтів "Скарбнички". На другому місці в ТОП-10 цілей накопичень українців коштує подорож, за ними йдуть покупка житла і смартфона. Також багато українців збирають на потреби дітей, ремонт, отримання вищої освіти та весілля.

Найбiльш відвертим у ході дослідження був визнаний клієнт, який чесно назвав свою скарбничку "заначкою від дружини". Самим оригінальним - людина, що збирає гроші на покупку безлюдного острова для тещі. Серед інших незвичайних цілей накопичення клієнтами "Скарбнички" також можна зустріти завоювання всесвіту, купівлю силіконових грудей, елітного алкоголю, придбання підводного човна, крил від літака і навіть самого ПриватБанку.

"Наш сервіс допомагає клієнтам відкладати гроші та з допомогою "Скарбнички" досягати своїх бажань, цілей, отримуючи 20% річних, - говорить керівник проекту "Скарбничка" ПриватБанку Вадим Воловік. - Раніше, щоб відкладати, потрібно було самому приходити у відділення і оформляти депозит. Тепер відкрити "Скарбничку" можна через Інтернет або мобільний додаток, непомітно, відкладаючи гроші на свою мрію".

За даними банку, сьогодні "Скарбничкою" користуються 7,5 млн клієнтів банку, середня сума накопичень в місяць серед активних користувачів послуги становить 150 грн. У 2014 роцi максимальна сума накопичень за рік за допомогою автоматичних поповнень склала трохи більше 50 тис. гривень.

З допомогою сервісу «Скарбничка» клієнти Приватбанку легко і непомітно можуть збирати гроші, відкладаючи гроші від кожного надходження на карту, округляючи суми покупки до 1 або 10 грн, округляючи свої витрати до 10 або 100 гривень або просто щомісячним платежем - на відео. Додаток для Android і iPhone Скарбничка дозволяє керувати особистою програмою накопичень з мобільного телефону.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати
Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!