Об’їзної дороги Тернополю в найближчі роки не бачити

Об’їзної дороги Тернополю в найближчі роки не бачити. За неї візьмуться лише після того, як збудують Бережанську та Теребовлянську, – каже начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Микола Гнатів. У свою чергу, - повідомляє ІНТБ, -  ці два проекти розпочнуть лише наступного року.

Микола Гнатів: «Ми надіємося, що наступного року ми розпочнемо два проекти, це об’їзна Бережан та об’їзна Теребовлі. Об’їзна Тернополя – це після завершення цих двох проектів».

Існуюча об’їзна Тернополя сьогодні є частиною комунальної мережі міста місту. Однак про прийняття її назад у підпорядкування Служби автомобільних доріг мова навіть не йде, каже Микола Гнатів. Доцільнішим він вважає будівництво великого кільця навколо обласного центру.

Микола Гнатів: «Ідея будівництва великого кільця навколо Тернополя існує вже не перший рік. Загальна довжина, відповідно до попередніх проектних даних кільця, становить 44 кілометри – при оціночній вартості будівництва в цінах сьогоднішнього дня 880 мільйонів гривень».

Будівництво першої та другої черги дало б можливість з’єднати Підволочиський напрямок зі Львівським, каже Микола Гнатів. Це би вивело основний транспортний потік за межі міста.

Микола Гнатів: «На даний час розроблена проектна документація на будівництво першої черги цієї дороги, яка дасть можливість з’єднати ділянку Тернопіль – Підволочиськ з ділянкою Тернопіль – Кременець. Це так звана північна гілка, довжиною 8,6 кілометрів і проектною вартістю будівництва 259 мільйонів гривень».

Але якщо до будівництва Тернопільської об’їзної приступлять лише згодом, то до Бережанської взялися уже. За словами Микола Гнатіва, сьогодні провели всі підготовчі роботи по даному об’єкту.

Микола Гнатів: «Вартість одного кілометра в цінах сьогоднішнього дня становить 47 мільйонів гривень разом з вартістю будівництва мосту. Роботи на об’їзній Бережан було розпочато у 2008 році. На сьогоднішній день виконані певні земляні підготовчі роботи. Але сума виконаних робіт поки що незначна».

Виконання робіт стримувалося двома факторами. Перший – це проведення археологічних робіт, оскільки ділянка цікава з точки зору археології. І другий – не була відведена земля під будівництво об’їзної дороги.

Микола Гнатів: «Я – родом з Бережанщини, і для мене ця проблема, напевне, болюча вдвічі: транспорт рухається по вулицях міста, які зовсім не пристосовані до цього руху. Незручності жителям міста – шум, викиди шкідливих речовин і так далі».

Такого складного проекту, як будівництво об’їзної Бережан, у нашій області ще не було, – каже Микола Гнатів. Дорога проходитиме через заболочену місцевість, тому проект і передбачає будівництво мосту.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!