В реєстраційну службу у Тернополі ще з вечора займають чергу

Бюрократична система в нашій країні, як завжди працює на ура. Щоб взяти чи оформити якусь довідку, у різних держструктурах доводиться проводити по півдня. І це не гарантує того, що просто не змарнуєш свій час.

Тернополянка Ліля Павлишин розповідає про те, які колапси можуть підстерігати в Тернопільській реєстраційній службі (вул. Київська, 3А).

-Щоб подати заяву, потрібно вистояти в черзі цілий день, а зі слів людей, займати її потрібно ще в четвертій ранку, - говорить вона. - Хоча роботу тут починають з 9.00. На день видають орієнтовно 18 квитанцій. Я прийшла о 7.20 і вже була 14 по рахунку. Працівники сказали, що цього дня було просто мало людей, тому мені пощастило.

У районну ресєтраційну службу жителі довколишніх сіл займають чергу ще з вечора. Вони приїжджають і ночують у родичів, а потім зранку поспішають в установу, аби встигнути отримати талон.

Ліля наголошує, що у службі заяву приймає лише один працівник, тому черга  рухається повільно.

- У мене був талон на 14.00, а документи в мене прийняли лише о 16.20. До цього часу обслуговували ще тих людей, котрі були в черзі раніше, - продовжує вона. -  Служба працює до 17.15. Люди, які мають 16-18 номери в черзі, просто не встигли подати заяви до кінця робочого дня. Виходить, ті всі люди мають знов приходити зранечку і займати чергу, і деколи так по пару днів. Якщо дідусь хоче приватизувати три городи (паї), то має взяти три квитанції. Тобто черга ще посувається, інваліди та учасники АТО - без черги. Така вся катавасія доводить людей до інсультів, а ще буває треба щось доносити доплачувати, то взагалі капці.

Виконуюча обов’язки начальника відділу Реєстраційної служби Тернопільського міського управління юстиції в області Олена Іванілова пояснила 20хвилин, що кожного дня о 8 годині ранку працівники служби видають талони з номером години, на яку варто прийти. Часовий проміжок між відвідувачами складає 20 хвилин. Служба працює з 8.00 до 17.15.

- Не було такого, щоб ми когось не прийняли, - каже вона. - Заяви приймає один працівник, ще двоє їх опрацьовують. Людей багато, черги є завжди. На минулому тижні прийо 43 заяви за день. Деколи бувають дні, коли просто завал. Але ми намагаємось, щоб ніхто не залишився без уваги.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!