17% дорослих українців уже в соцмережах. Проте жінок і молоді там більше

"ВКонтакте", "Одноклассники" та Facebook лідирують серед соціальних мереж в Україні. Дослідники з’ясували, що частка користувачів соціальних мереж в Україні впродовж трьох років зросла майже вшестеро і наразі складає 17% населення віком понад 16 років.

Така тенденція обумовлена стрімким поширенням соціальних мереж, найпопулярнішими з яких на сьогодні є "ВКонтакте", "Одноклассники" та Facebook. Більш активними користувачами майже всіх соціальних мереж є жінки, у віковій сегментації – молоді люди 16-25 років. Про це свідчать дані спеціального дослідження користування соціальними мережами, здійсненого GfK Ukraine у листопаді 2011 року.

Найпопулярнішою соціальною мережею в Україні є "ВКонтакте": її регулярно відвідують 67% інтернет-користувачів України. Друге місце посіла мережа "Одноклассники" із 58%. Facebook регулярно відвідують 43% інтернет-користувачів, причому ця соціальна мережа, як і Twitter, має порівняно низькі показники частоти відвідування: четвертина зареєстрованих зовсім не користуються власними акаунтами у цих мережах.

Найактивнішими ж є користувачі мереж "ВКонтакте" та Google Plus: відповідно 65 і 47% зареєстрованих у цих мережах перевіряють оновлення один або декілька разів на день, натомість користувачі таких сервісів, як Livejournal, Twitter та Facebook – навіть при доволі високих показниках реєстрації у деяких з них – роблять це найрідше (відповідно 30, 28 і 25% зазначили, що перевіряють оновлення дуже рідко і майже не користуються соціальною мережею).

Попри це, українські інтернет-користувачі, за власними оцінками, стали витрачати на соціальні мережі суттєво більше часу. Частка тих, хто протягом останнього року збільшив час користування такими сервісами, як Facebook та "ВКонтакте", є відповідно у 2,3 і 1,9 рази більшою, ніж частка тих, хто його зменшив.

Лідером за цим розподілом виявилась мережа Linked-In, в якої користувачів, які збільшили час проведення у ній, у 3,5 рази більше, ніж тих, хто його зменшив. Взагалі така тенденція спостерігається щодо всіх сервісів, окрім Livejournal: частка користувачів, які стали проводити у цій мережі менше часу, у 2,5 рази більша за частку тих, хто став користуватися нею більше.

Загалом 34% інтернет-користувачів зазначили, що використовують мобільний телефон або смартфон для перевірки оновлень у соціальних мережах. Серед них переважають молоді люди: 64% групи 16-25 років користуються мобільним доступом проти 25% в групі 26-35 років та 17% серед користувачів, старших від 36 років.

"Наймолодшою", судячи з середнього віку прихильників, є соціальна мережа "Вконтакте", де зареєстровано 95% інтернет-користувачів віком від 16 до 25 років проти 66% від усіх вікових груп загалом.

Респонденти групи 26-35, а також старші за 36 років віддають перевагу мережі "Одноклассники" (75% і 59% відповідно). Користування Facebook з віком знижується несуттєво. Серед інших мереж – Twitter і Google Plus популярні насамперед серед молоді, "Мой мир", Livejournal і Linked-In – серед вікових груп 26-35 років і старших.
Жінки значно активніше за чоловіків використовують більшість соціальних мереж: 76% користувачів жіночої статі проти 58% чоловічої для "Вконтакте", 60% жінок проти 56% чоловіків для Facebook.

Єдиний сервіс, яким більш схильні користуватись чоловіки, є Twitter: 13% прихильників цієї мережі серед чоловіків проти 11% серед жінок. Для чоловіків більш характерно реєструватися в мережі і не користуватися власним акаунтом: якщо серед зареєстрованих у мережі "ВКонтакте" чоловіків 9% не відвідують власні сторінки, то серед жінок таких лише 1%, і подібна тенденція розповсюджується практично на всі соціальні мережі.

Опитування інтернет-користувачів проходило в листопаді 2011 року в рамках спеціального дослідження користування соціальними мережами, пише "УП". Вибірка складає 444 респонденти і є репрезентативною для інтернет-користувачів України за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилось на онлайн-панелі GfK Ukraine.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!