Комунальна приймальня: захисти своє право на добробут!

Роз'яснення щодо нововведень в сфері житлово-комунального господарства, консультації з питань роботи державних та муніципальних органів комунальної сфери, практична допомога у вирішенні реальних проблем споживачів – лише частина компетенції "комунальної приймальні".

Цю службу створила міська "Самопоміч, бо комунальні питання на часі.

- В нас, вже майже рік, діє "юридична приймальня", - каже голова міської "Самопомочі" Андрій Грицишин. - Її послугами скористалось уже більше 2500 тернополян. Хтось приходив за допомогою в цивільних справах, хтось просив захистити майнові права, були й такі тернополяни, які шукали об'єктивних роз'яснень в кримінальних справах. Разом з тим чимало міщан приходили саме з проблемами сфери ЖКГ. То ж спочатку в форматі "юридичної приймальні" утворився відділ консультування щодо субсидії та їх нарахування, а згодом окрема "комунальна приймальня". Там працює декілька людей. Вони приймають громадян один раз в тиждень, а в інші дні шукають шляхи вирішення проблем разом з тими, хто прийшов.

Саме разом з людьми, бо одне з правил "Самопомочі": вирішувати проблему не замість людини, а спільно з нею. Це ефективніше. Крім того людина більш впевненіше поводиться в майбутньому, може допомогти рідним в подібних питаннях.

- Якщо людині не вдається прийти на прийом в четвер, то консультацію можна отримати в тій самій "юридичній приймальні", яка діє щодня, - говорить учасник "Самопомочі", співкоординатор приймальні Михайло Федишин. - Якщо юристи не зможуть знайти відповіді на запитання чи шляху вирішення проблеми, викличуть когось з наших фахівців сфери ЖКГ або ж передадуть справу нам.

Звернень, від початку існування примальні, а це лише два тижні – більше трьох десятків.

- В людей є багато запитань, бо ж відбулись фундаментальні зміни в законодавстві, - каже інший співкоординатор "комунальної приймальні", голова спілки голів ОСББ м. Тернополя Сергій Лупак. - Взяти хоча б можливість відмови від послуг жеку та пошуків надавача послуг. Чи приміром можливість самоорганізації в будинку, навіть без створення ОСББ. Хоча, як показує досвід, їх таки краще створювати бо тоді всі кошти людей йдуть на їх будинок, а пріоритети потреб визначають самі громадяни. В нашій приймальні, зокрема, можна отримати чіткі інструкції і допомогу в створенні ОСББ "з нуля". Можна поспілкуватися з головами вже існуючих об'єднань і почути правдиві аргументи "за" і "проти".

ДОВІДКА

Працює "комунальна приймальня" щочетверга з 14 до 17 години на Руській, 52 (2 поверх). Проте, якщо питання нагальне, можна звертатися в "юридичну приймальню", яка працює щоденно за тією ж адресою. Прийом за попереднім записом телефоном 52-27-27.

Автор
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Викладення
0/12
Актуальність
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку

Відповідальний за розділ
Наталія Наконечна
Журналісти сайту 0352.ua до ваших послуг.
Пишіть нам, телефонуйте, повідомляйте про міські новини та події - ми сподіваємося, що з Вашою допомогою городяни дізнаються про життя Тернополя більше.

Разом з Вами ми зробимо наше місто кращим!