• Головна
  • Василь Деревляний: «Аеропорт в Тернополі буде працювати»
09:55, 6 червня 2016 р.

Василь Деревляний: «Аеропорт в Тернополі буде працювати»

Днями Тернопільська обласна рад прийняла рішення, які стосуються тернопільського аеропорт. Ці рішення набули широко обговорення, а ще обросли чутками та домислами.

Прояснив дане питання та спростував домисли перший заступник голови Тернопільської обласної ради, голова Тернопільської обласної організації ВО «Батьківщина» Василь Деревляний.

– Тернопільський аеропорт на сьогодні одна назва, адже підприємство давно не працює, має значні борги і, як вважає багато тернополян,  є безперспективним об’єктом.

– Це хибна думка. Точніше, так думати людей змусила бездіяльність минулої обласної влади, яка увесь час розглядала цей об’єкт не як аеропорт, а як ласий кусок землі, який міг би принести чималі відкати.

З 2006 по 2009 роки наша фракція «Батьківщина» в обласній раді в судах відстоювала аеропорт, захищаючи від «прихватизації». Ви ж пам’ятаєте, що землю аеропорту хотіли віддати в приватні руки, зі зміною цільового призначення (під будівництва житлового масиву). Тоді нам вдалося зберегти його в комунальній власності.

Після виборів 2009 року і до цього часу нашої в Тернопільській обласній раді фракції не було, тому ми не могли довести процес легалізації землі аеропорту до логічного завершення. Але зараз ми маємо таку можливість…

Я хочу наголосити, що виготовлення державного акту на землі аеропорту – це моя ініціатива. Папка з документами багато років припадала пилом, бо роботи по цьому об’єкту надзвичайно багато.

Повірте, я знав на що йду і розумів, скільки труднощей мене чекає. І це вже далеко не перша моя справа, яку критикують, яку оббріхують політичні опоненти. Але ще жодного разу за мою політичну діяльність ці наклепи проти мене не підтвердилася, лише навпаки, «вилазила боком» цим недоброзичливцям.

– Повертаючись до землі аеропорту. Ви заявляли, що знаходитися в процесі виготовлення державних актів на землі аеропорту. Для чого це потрібно?

– Сьогодні ми завершуємо виготовлення державного акту на землю, щоб ніхто більше не зазіхав на цю територію. Для того, щоб ніхто не міг змінити цільового призначення цієї землі. Акт – це документ, який засвідчує, що земля належить, виключно, обласній раді та громаді краю.

Зараз на території довкола аеропорту є багато організацій, приватних житлових площ. Для виготовлення державного акту на землю, ми змушені були домовитися з цими людьми, щоб погодити межі.

На сесії обласної ради, ми прийняли рішення про відчуження  2,51га. землі під дорогами загального користування. Я хочу ще раз наголосити, що це рішення було необхідним і абсолютно законним. Адже ця дорога не може бути чиєюсь власністю. Вона використовувалася і надалі буде – для загального користування.

– Сьогодні багато розмов на тему загальної площі землі тернопільського аеропорту, яка змінилася від моменту останніх замірів, як це можливо?

– Так, за останнім заміром даної ділянки геодезичним приладом, її площа складає – 169,08 га. Перед тим останні заміри, згідно документів, відбувалися в 1995 році. Тоді цю площу виміряли у 169,85 га.

Я не експерт в цьому питанні і сам особисто жодних замірів не проводив, їх проводили фахівці – геодезисти. Всі документи, висновки і експертні оцінки по даному об’єкту надавали не якісь зацікавлені приватні структури, це робили профільні державні управління. Тому в мене нема підстав їм не довіряти.

Але, якщо депутати чи журналісти мають якісь сумніви з приводу останніх замірів землі, я не маю нічого проти. Ми можемо створити спеціальну комісію за участі фахівців, представників громадськості та ЗМІ і ще раз переміряти цю землю.

– Поясніть долю 2,6 га., які обласна рада запланувала виділити під майбутнього інвестора і для чого виготовляти декілька актів на землю аеропорту?

– Кілька тижнів тому, на наше прохання, в Тернополі працювала експертна комісія з Києва, яка є профільною в питанні діяльності аеропортів. Вони оцінили стан аеропорту – нижче «нуля». Зауваження комісії сягають декількох десятків пунктів. Борг аеропорту становить 5 млн., покрівля аеровокзалу протікає, приміщення аеровокзалу потребує капітального ремонту, терміново потрібна огорожа території, на злітній смузі потрібно провести роботи по відновленню швів між бетонними плитами та маркування, газон біля смуги заріс деревами та багато інших робіт треба завершити якнайшвидше.

На жаль, реалії такі, що власними силами, я маю на увазі, лише за державний кошт нам не отримати сертифікату, який необхідний для відновлення роботи аеропорту. Для мене це була не новина, бо більшість об’єктів в Україні ніколи б не запрацювали без допомоги інвесторів. За інвестиційними проектами працює увесь цивілізований світ, що в цьому поганого? Але не так просто зацікавити інвестора. За безцінь жоден бізнесмен працювати і вкладати власних коштів не буде.

Для інвестиційного проекту ми передбачили 2,62 га. землі. Під цю землю обласна рада також виготовляє державний акт права власності на цю землю.

Ще одним рішення обласної ради, яке також було прийняте на минулій сесії, ми звернулися до Мінтрансу з проханням передати земельну ділянку, яка знаходиться у власності державного акціонерного товариства «УніверсалАвіа» площею 5,54 га. у власність Тернопільської обласної ради. У Мінтрансі нам пообіцяли, що передадуть нам цю землю, а тоді ми зможемо ще на неї виготовити державний акт.

Як бачите, мова йде не про відчуження, а про легалізацію землі довкола аеропорту.

Саме довкола цієї землі стільки галасу, землі про яку ми відкрито говоримо і на яку виготовляємо державні акти. Але мені цікаво, чому ці крикуни, які мене звинувачують, самі не знають в чому, не галасували, коли в Зборівському районі в одні руки хмельницького фермера передали 300 гектарів землі у 15 селах? Чому мовчали, коли в Тернопільському районі роздавалися сотні гектарів за відкати? І таке відбувалося, повірте, в усіх районах Тернопільщини.

Я вкотре заявляю, що зроблю все, щоб жоден сотий землі аеропорту не був відданий задарма та без користі для громади області. А до всіх своїх обіцянок я ставлюся дуже відповідально.

– А чому Малецький став директор цього підприємства?

– Мене багато критикують за те, що я підтримав на цю посаду саме кандидатуру Малецького, який є членом партії «Батьківщина». І я цього не заперечую, адже добре знаю цю людину. Він вже працював на посаді директора тернопільського аеропорту і проявив себе як хороший керівник. Тоді вдалося зліквідувати борги підприємства, помаркувати полоси, привести аеропорт до належного стану і запустити рейси.

А потім прийшла до влади політична сила, яка «попросила» Малецького з цієї посади. Сьогодні його критикують політичні сили, які насправді гідних кандидатур на цю посаду не мають. Бо всі ми розуміємо, яку відповідальність на себе має взяти ця людина.

– То ж коли, за вашими розрахунками, можна очікувати перші результати роботи по відновленню діяльності тернопільського аеропорту?

– Скільки б «моськи не гавкали» – аеропорт в Тернополі таки працюватиме. І перші суттєві результати тернополяни побачать ще до кінця цього року.

Наше завдання: відновити роботу аеропорту. І будьте певні, більшість депутатів обласної ради та керівництво області, це зробимо!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#аеропорт #Тернопіль #Деревляний #Батьківщина
ТОП новини
"Тариф на електроенергію з 1 травня оприлюднено": хто з українців платитиме на 60% менше, а кого приголомшить ціна?
"Арктичний холод пре в ці області, прогноз стривожив навіть синоптиків": куди суне мороз у -17 градусів, дощ і снігопад?
"Потужна негода пре в ці області, навіть синоптики приголомшені прогнозом": де буде мороз у -21 градус, дощ і снігопад?
"Шалений успіх, багатство і втілення мрій": ці 2 знаки Зодіаку у другій половині весни зіткнуться з доленосними подіями
Оголошення
live comments feed...