Відтепер ключі електронного підпису швидко і безкоштовно видаватиме податкова

Державна податкова служба України для платників податків запровадила новий сервіс: можливість вільно завантажувати програми для створення електронних звітів та безкоштовно видавати ключі електронного підпису. Таку послугу надаватимуть у Центрі сертифікації електронних ключів.

Наприкінці травня у складі державної податкової служби Тернопільщини розпочало свою роботу регіональне відділення акредитованого Центру сертифікації електронних ключів.

Відтепер процедура отримання платником безкоштовного ключа електронного цифрового підпису займатиме не більше 25 хвилин. Громадян у цьому відділенні обслуговуватимуть кваліфіковані фахівці, які пройшли відповідне навчання. Платники податків отримають швидкість та якість сервісу – унікальні криптографічні модулі українського виробництва пройшли всі державні експертизи та забезпечують надійний захист інформації.

Всі сервіси, що запроваджені в податковій установі для платників, будуть безкоштовними. До кінця року податкова служба має намір відкрити такі установи і в районних центрах.

Для отримання посиленого сертифікату ключа електронного цифрового підпису платники податків області можуть звертатися у сектор реєстрації користувачів при ДПС у Тернопільській області управління (центру) сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС за адресою:  м. Тернопіль, вул. Білецька, буд. 1, 1-й поверх, кабінет 122, тел. (035) 243-46-01.

Детальну інформацію щодо роботи представництва можна дізнатися на веб-сайті Акредитованого Центру сертифікації ключів ІДД ДПС (www.сskidd.gov.ua).