Пропонуємо читачам сайту порівняльну таблицю, де вказані задекларовані кандидатами у нардепи по тернопільському виборчому окрузі, власні автомобілі.
У двох з кандидатів, аж по три (!) залізних коні. Любителями покрутити кермо виявилися екс-продюсер Віктора Павліка Микола Григорій. У нього древній Опель, 5-ти річний джип КІА і практичний мінівен Фіат.
У чиновника з архітектурної інспекції Юрія Олійника – підстаркувате Вольво, ровесник нового тисячоліття, седан марки Мерседес та шикарний позашляховик Мазда-7.
Що один з кандидатів має також три авто, але одне з них записане за членами сім’ї. Колишній голова ЦВК Ярослав Давидович і на пенсії не бідує. У нього аж три авто однієї марки – Тойота, куплених за останні декілька років: седан Авенсіс та джипи Рав4 та Лендкрузер.
Найдорожчий і найбільший автомобіль в УДАРника, колишнього міліціонера Віталія Максимова – майже новий Тойота Лендкрузер 2010 року випуску.
З такими автомобілями Давидович і Максимов (до речі, колишні чиновники) не осоромлять Тернопіль серед київського депутатського бомонду.
Не зареєстрували на себе машин кандидати Вадзюк та Копак, а також голова облради Олексій Кайда. В ряди пішоходів записав себе і мільйонер, який розжився на торгівлі пивом, Михайло Ратушняк. Власник автопарку з десятків вантажівок – офіційно не має за душею й мопеда, і дружині пошкодував, пише За Збручем.
Комуніст Паразінський, присланий керувати тернопільським партосередком, слідом за Хоптянами, з Хмельниччини, возить ленінську агітацію на вітчизняному автомобілі ЗАЗ 2010 року випуску.
В наступних публікаціях ми простежимо на чому подорожують кандидати у нардепи з інших округів Тернопільщини.
КІА Соренто, 2007,
ФІАТ Добло, 2008
Тойота Авенсіс, 2011
Мерседес Е 210, 2000
Мазда СХ-7, 2007