Пасажирам поламаного Hyundai запропонували 6 гривень компенсації

Люди майже на дві години запізнилися через поломку Hyundai Пасажирам, які майже на дві години запізнилися до Києва через поломку потягу Hyundai, що так і не виїхав зі Львова, запропонували від 6 до 19 гривень компенсації.

Про це повідомив пасажир Юрій Вітомський, якого цитує ZIK. Як відомо, новий потяг Hyundai у середу зранку знову не виїхав зі Львова, бо поламався.

"Коли ми приїхали на вокзал, провідники сказали нам іти в касу за компенсацією. У касі №38 нам дали розрахунки, сказавши, що виплачуватимуть від 6 до 19 гривень. Тільки пропонували ці гроші на руки, без жодної розписки, і заявили, що ми повинні здати свої білети", - розповів він.

"Коли я пішов з'ясовувати ситуацію до чергової каси, мені дали дві довідки про те, що вартість проїзду в 91 потязі - 169 гривень, а квиток на Hyundai коштує 261 гривень. Тобто, різниця становить майже 100 гривень. Черговий від руки мені теж написав, що різниця має бути більшою, але вони так вирішили, не пояснивши чому", - зазначив Вітомський. І додав, що одразу ж всі довідки від нього швиденько забрали. Сам перерахунок працівники залізниці проводили більше години. Люди, які й так запізнилися вже на 2 години до Києва, почувши про розмір компенсації, плювалися та йшли геть. За словами Вітомського, старший касир та черговий по вокзалу офіційно взагалі відмовилися пояснити людям, чому така компенсація. З начальником вокзалу їх не з'єднали.

Дати офіційну довідку про таку компенсацію в касі теж відмовилися.