Вітчизняна роздрібна торгівля, як твердять експерти, дещо знизила темпи свого розвитку. Утім, загальна статистика не стосується окремих представників галузі. Ба більше. Лідери сегменту продовжують нарощувати свою діяльність за всіма показниками. Яскравим прикладом цієї тенденції є мережа «АТБ». У Тернополі вона представлена чотирма магазинами, але по всій країні компанія має близько 980 власних торговельних підприємств. І це майже на сотню більше, ніж у грудні минулого року.
Кількість маркетів – це не єдине досягнення компанії. Адже впродовж усього року тривав процес модернізації. Ідеться про перетворення вже наявних торговельних точоку сучасні магазини, які в народі через свій оригінальний дизайн отримали назву «чорні АТБ». Насправді оновлення полягало не просто в перефарбуванні приміщень і торгового устаткування, але йу зміні самого підходу. У модернізованих магазинах упроваджені провідні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження. Це і холодильне обладнання останнього покоління, і новітня система LED-освітлення, і сучасні системи утеплення, опалення та рекуперації енергії. До того ж такі маркети мають чимало додаткових відділів, які припали до душі покупцям. Залежно від конкретної торгової точки це може бути і власна випічка, і фреш-бари, і кав'ярня. Інакше кажучи, модернізація для самої мережі означає кардинальну переробку всього магазину. За складністю завдання й обсягами інвестицій це не меншівитрати, ніж відкриття нового маркету, як то кажуть, «з нуля». Відповідно, до тієї майже сотні нових магазинів, якіз'явилися у 2018 р., можна сміливо додавати десятки модернізованих «АТБ».