За результатами січня – жовтня поточного року товарообіг мережі «АТБ» становить понад 84 млрд грн. Це черговий рекорд для мережі, яка сьогодні володіє майже тисячею маркетів у 251 населеному пункті України. Вражаючі показники як для компанії, яка починала свою історію з декількох торговельних точок, що були відкриті у приміщеннях старих радянських гастрономів. «Старт діяльності роздрібної мережі «АТБ» був даний у 1993 році, коли відбулося об'єднання в межах однієї компанії шести гастрономів Дніпра. Свою назву – «АТБ-маркет» – підприємство отримало від скорочення попередньої («Агротехбізнес»)у 1998 році. Відтоді всі магазини «АТБ» працюють під одним брендом і в моноформаті», – розповідає Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
Вона має на увазі унікальний національний український дискаунтер, заснований на європейському досвіді, з європейським підходом до контролю якості продукції та обслуговування покупців. Власники корпорації придумали його самі, вивчивши роботу сучасних торговельних мереж за кордоном. Він передбачає реалізацію товарів за доступними цінами. Цього досягають, мінімізуючи витрати на рекламу, логістику тощо.Проте асортиментний ряд залишається досить широким. Сьогодні в «АТБ» продають 3500 найменувань товарів (включаючи близько 800 позицій власних торгових марок). «Інноваційні підходи до розробки маркетингової стратегії, логістики, контролю якості продовольчих товарів та обслуговування клієнтів забезпечили підприємству позиції лідера в галузі торгівлі нашої країни як за кількістю покупців, так і за товарообігом», –додаєпані Шаповалова.