Тривалість реклами в Україні одна із найбільших у світі.
Парламентський Комітет України з питань свободи слова та інформації визначив стратегічні завдання. Зараз члени профільного для медіакомітету приділяють увагу розробці поправок до Закону України "Про рекламу", повідомляє Сегодня.
- Для мене очевидно, що потрібно повністю заборонити рекламу горілки в денний час, пряму рекламу пива, взагалі - зменшити тривалість реклами на ТВ, яка постійно перериває фільми і програми, - прокоментував рішення депутатів голова Комітету з питань свободи слова та інформації Микола Томенко. - В Україні тривалість реклами - одна з найбільших у світі. Взагалі заборонити рекламу неможливо, тому ми будемо шукати компроміс.
Передбачені депутатами-членами Комітету зміни до Закону "Про рекламу" стосуються заборони використання зображення дітей в політичній рекламі, необхідності чіткого визначення поняття "соціальна реклама", обмеження реклами алкогольних напоїв і пива, а також реклами лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації.