Для Львова і для Тернополя тролейбуси купували однієї марки й одного року випуску.
Єдиною різницею між чеським секонд-хендом для двох міст є ціна покупки. Один рогатий до Львова їхав за 320 тисяч гривень, до Тернополя – на 91 тисячу дешевше.
«Ми закупили п’ять одиниць. Загальна вартість – один мільйон 190 тисяч. Відбувалося відвантаження, платилась якась певна частина. При отриманні ми оплачували все інше, залишок», – розповів перший заступник директора КП «Тернопільелектротранс» Володимир Залінський.
Іван Яночко на чеському тролейбусі у Львові відкермував уже тиждень. Його роботою цілком задоволений.
«Тролейбус тихенько їде, нічого не гримить, тримається дороги, кермо легеньке. Поки що серйозних претензій не було», – запевнив ЗІК водій Іван Яночко.
Новий український тролейбус Львову коштує чотири мільйони гривень, Тернополю – два. Тому обидва міста і далі обиратимуть закордонну барахолку.
«Для мене особисто це дорого, для підприємства – це оптимальний варіант, ніж купляти той самий скажімо ЛАЗ, який буде навіть, можливо, за технічними характеристиками і за надійністю поступатися тим тролейбусам», – розповів колишній заступник начальника управління транспорту і зв’язку Львівської міськради Андрій Білоус.
Виїхати на львівські вулиці вживаним чеським рогатим було не так просто: майже місяць вони зимували на залізничній колії станції «Скнилів». За день простою «Львівелектротранс» втрачав 40 євро за тролейбус. За весь період накопичилося майже 60 тисяч гривень боргу, в управлінні грошові витрати знову приховали.
«Триває процес розмитнення, два ще їдуть до нас. Це пов’язано з тим, що ми не могли вчасно перерахувати гроші у зв’язку з казначейством, з тими всіма затримками і так далі, а це кошти за розмитнення транспортних засобів. Новий рік, свята були, тому сталися затримки в перерахунку коштів», – зазначив колишній начальник управління транспорту і зв’язку Львівської міськради Микола Жук.