У Тернополі під плином часу розвалюється тимчасовий теплохідний причал "Кутківецький ліс. Дальній пляж". Конструкція для посадки та висадки пасажирів була споруджена у 2005 році, на період відновлення постійного причалу, що знаходиться далі, фактично біля самого пляжу.
Сам по собі причал є не зручним як для пасажирів, так і суден - підійти можливо лише впершись носом судна в берег, а не бортом, це ускладнює процес швартування теплохода, також там не зручний трап, і сам причал знаходиться на 1 кілометр далі від попереднього.
Сьогодні він вже теж занепадає - платформа почала просідати та провалюватись, утворилися ями, кавалки асфальтного покриття попадали у воду. Не меншу роль очевидно зіграли вандали - виламана сітка огорожі, купа сміття створюють небезпечну і неприємну атмосферу на місці. Також причал зовсім не вражає естетичним виглядом, як-небудь приварені тролейбусні скати і швартовочні кнехти потрібні лише для роботи... фарбували огорожу та інші конструкції торік, але за зиму корозія металу знову почала даватися взнаки. До слова, постійний причал перебуває на завершальній стадії будівництва. Чи встигнуть завершити роботи і здати в експлуатацію споруду, або ж їм певний час ще доведеться зупинятися на цьому, тимчасовому, також вже аварійному причалі покаже час, пише Олег Базар на сторінці Від Тарнополя до Тернополя. ІМХО - гадаю, що після введенняв експлуатацію нового причалу це "одоробло" таки розберуть, все ж не гарно залишати різні руїни на берегах такої прекрасної водойми, хоча, знаючи наших...
Ось така ситуація на тимчасовому причалі "Дальнього пляжу". Вкладати кошти в ремонт цієї платформи, якщо вже добудовується новий причал, гадаю ніхто не буде.
Раніше до цих кнехтів було зручно і безпечно швартувати теплохід. Сьогодні - не дуже...
Чи то вітер, чи - вандали... не з'ясувати. Ця огорожа на тимчасовому причалі - залишки ще з попереднього "постійного причалу", що завалився у 2003 році, і на місці якого добудовується новий.
Яким би обачним ви не були, ЦЕ - не відповідає нормам і вимогам безпеки. Навряд-чи дані ями ще засипатимуться щебенем або заливатимуться бетоном, якщо сама платформа фактично може "зійти" з черговим таненням криги...
Не надто велику роль відіграє ця секція в плані безпеки, проте... естетики чи зручності від цього зараз точно ніякої.
Сюди випадково можна впасти, виходячи або очікуючи на теплохід, але немає різниці, скоріш за все судна на цьому причалі більше не зупинятимуться...
Сам причал... знаходиться наче в затишному місці, і берег відповідний. Та все ж не зрівняється з тим, що перебуває на завершальній стадії будівництва, як для теплоходів, так і пасажирів.
Ще один зразок "естетичного вигляду"...
Загалом був звичайний берег, поки з нього не зробили... майбутні руїни (яка ще в нас може бути доля такого об'єкта). Для чого було витрачати кошти на спорудження ЦЬОГО, якщо одразу можна було відновити постійний (фото далі).
Постійний причал перебуває на завершальній стадії ремонту. Платформа та відвідний місток вже забетоновані. Залишається обов'язковим лише встановити огорожу, шини для швартування, і сходи. Також гадаю він буде покритий асфальтом.