Щороку на оновлення тролейбусного парку Тернопіль виділяє в межах мільйона 300 тисяч гривень.
Про це заявив начальник управління транспорту, комунікації та зв’язку міськради Ігоря Мединського, основну ставку Тернопіль робить на розвиток тролейбусних перевезень.
«Враховуючи зношеність тролейбусного парку, міський голова дав доручення кожного року замінювати старі тролейбуси машинами чеського виробництва, що були у вжитку. Оскільки новий тролейбус коштує 2 мільйони гривень, а вживаний чеського виробництва разом з доставкою - 230 тисяч, при тому, що вживані машини досить якісні та зручні в експлуатації, то старі машини ми замінюємо ними. На оновлення щороку міська рада виділяє кошти в межах мільйон триста тисяч гривень. В минулому році ми збудували тролейбусну лінію в надзвичайно пасажироємкому мікрорайоні вартістю 2 мільйони 700 тисяч гривень. Все це робиться за кошти з міської казни. Аналогічно ми покриваємо різницю за пільговий проїзд учнів та студентів – на це щороку виділяється 500 тисяч гривень», - зауважив Ігор Мединський.
Серед порушених проблем транспортники наголосили на відсутності навчальної бази для водіїв тролейбусів.
Керівництво місцевого електротрансу поділилося досвідом того, як почали навчати фахівців власними силами. За словами директора КП «Тернопільміськелетротранс» Андрія Мастюха, на підприємстві є три навчальні кабінети, в якості викладачів використовують власних фахівців. Наразі набирають дві групи – за програмою перекваліфікації центру зайнятості з людей, яким більше 45 років. Друга група – особи, старші 21 року.