Після перемоги на головному пісенному шоу Європи, про рожеву панаму лідера гурту Kalush Orchestra мріє мало не кожен українець.
Розповідаємо, звідки з'явився цей аксесуар і як став візитівкою гурту.Лідер гурту Олег Псюк у інтерв’ю виданню The Village Ukraine розповів, як же з'явився цей головний у нього, та чому став своєрідною фішкою гурту.
За словами співака, він не планував робити цей аксесуар своєю візитівкою і трапилось це випадково. Рожеву панаму він купив на секондхенді для знімань у кліпі "Не маринуй" і вона йому так сподобалась, що артист вирішив носити її постійно.
"Я завжди ходжу в панамі. У мене є дві такі панами: одну випадково купив на секонді для знімань кліпу. Після того почав носити постійно, вона стала невід’ємним атрибутом мого образу. Друга панама нова. В Україні купити її не міг, але якось в Instagram Stories побачив дівчину в "моїй" панамі й написав їй. Тиждень часу я розмаланював [вмовляв] дівчину, щоб купити панаму. Вона продала мені її за 600 гривень. Я на знак подяки подарував їй куртку від молодіжного бренду Staff", - розповів Олег у інтерв’ю виданню The Village Ukraine два роки тому.
14 травня на сцені "Євробачення" хлопці виступали в розкішних автентичних українських вбраннях, поєднаних із сучасними речами. Проте найбільше у образі привертала увагу яскрава рожева панама Олега Псюка. Для виступу звичну панаму бренду Ellesse змінили на в'язану та без логотипів.
Нині рожева панама найпопулярніший в Україні аксесуар. У рідному місті Олега Псюка - Калуші, усі подібні аксесуари розкупили.