Зарплата – від 37 000 гривень на місяць: що потрібно вміти

Серед пошукачів роботи є певний стереотип про те, що сфера IT існує лише для розробників і програмістів. Але у таких компаніях є достатньо робочих місць для фахівців з нетехнічною освітою, і зарплати там пропонують значно вищі, ніж на аналогічних посадах в інших сферах.

Експерти аналітичного центру кадрового порталу grc.ua розповіли "Сьогодні", якими є ці посади і які вимоги висувають до кандидатів.

Серед вакансій в IT 18% – для нетехнічних спеціалістів

"Зараз в ІТ-компаніях для нетехнічних спеціалістів відкрито 18% вакансій від усіх актуальних в ІТ-сфері на сайті grc.ua. Шукають, зокрема, менеджерів продуктів, рекрутерів, PR-менеджерів, маркетологів продуктів, менеджерів по роботі з клієнтами, контент-менеджерів тощо", – зазначають експерти.

Для всіх таких посад потрібно мати різні навички. Експерти відідрали найбільш популярні та розповіли, що треба знати і скільки можна заробити.

Перша з них – Project Manager (управління проєктами). Основний обов'язок – керувати проєктною командою, формувати бачення і стратегію продукту, над яким працює ця команда. Роботодавці вимагають такі навички:

базове розуміння HTML; управління людськими ресурсами; фінансова грамотність; знання методології розробки і розуміння технічного боку справи; знання іноземної мови.

"Проєкт-менеджери є важливою складовою бізнес-процесу в IT. Вони є такими собі "містками-тлумачами" між чистими технічними спеціалістами і менеджментом компанії", – пояснили експерти.

Заробити такі спеціалісти можуть від 1 000 до 2 000 доларів на місяць (приблизно від 36 500 до 73 000 грн).

Також в IT можуть працювати рекрутери (фахівці, що шукають людей на вакансії). Однією з основних вимог до майбутнього рекрутера є високий рівень знання англійської мови. Часто працювати таким фахівцям можна дистанційно. Крім того, роботодавці вимагають таке:

базові знання в ІТ; вільне володіння пакетами MS Office, Google Sheets/Docs.

Робота є і для маркетологів. Для цього потрібно розуміти, вміти і знати таке:

просування компанії, IT-послуг чи/та IT-продуктів на ринку; участь у формуванні стандартів компанії по роботі з різними каналами збуту; базові знання інструментів внутрішнього маркетингу – e-mail маркетинг, маркетинг лояльності і т.д.; розуміння специфіки "роботи" рекламних інструментів; важливо мати стратегічне мислення, ініціативність, організаторські здібності, знати специфіки ринку.

Також в IT можуть працювати менеджери по роботі з клієнтами, які повинні підтримувати і розширювати клієнтську базу, консультувати користувачів, вести ділове листування, збирати й обробляти відгуки про роботу IT-команди.

Наприклад, контент-менеджери можуть для IT-компаній наповнювати сайти і соцмережі. Наймають на роботу і менеджерів з продажу. До їхніх основних обов'язків входить таке:

пошук, виявлення потреб, формування пропозиції і презентування та продаж продуктів IT на ринку; пошук клієнтів; робота з комерційними пропозиціями.

"Досвід роботи в продажу бажаний, проте не обов'язковий. Роботодавці готові здійснити навчання кандидатів, у яких є бажання досягати поставлених цілей та заробляти гроші. Одна з основних вимог: впевнене володіння англійською – розмовною та письмовою", – наголошують аналітики.

Заробити такі менеджери можуть від 1 000 до 1 500 доларів (приблизно від 36 500 до 55 000 грн).

Раніше "Сьогодні" писали, що найбільше вакансій станом на кінець червня та початок липня є у сфері продажу. Роботу пропонують продавцям, касирам, адміністраторам торговельних залів, менеджерам з продажу.