“В суботу 27.07.2013 зіткнулися з такою ситуацією – прийшли в парк "Топільче", щоб дитина покаталася на карусельці, залізниці, а виявилося, що прийшли марно. О 18 годині ні один з дитячих атракціонів не працював, лише тільки “Берізка” і “Автодром”.
“Чому так, вирішили вияснити в касира. На запитання, чому не працюють атракціони і до котрої години робочий день, касир відповіла, що за цілий день (!) ми були перші, хто запитав квитки на дитячі атракціони, і це в суботу”, – пишуть тернополяни на сайті 20 хвилин. – “Хоча поки ми виясняли цю всю ситуацію, підійшло ще двоє людей, які також запитали про роботу тих самих атракціонів. Коли ж ми попросили телефон до дирекції, вона відмовилася його назвати, а куточок споживача їм не потрібний, і це виявилося правдою. Адже ми так і не побачили номерів телефонів куди можна було б звернутися у разі необхідності. В подальшій нашій розмові вияснилося, що робочий день в парку триває до 21 год., та чомусь ні одного контролера не було на місці біля атракціонів... Виникає питання – за що вони отримують гроші, які платяться з наших податків, якщо на робочому місці вони відсутні? Ще касир повідомила, що контролери приходять на роботу лише в неділю. Так виходить, що парк працює лише 1 день в тиждень?”