Абоненти Київстар уже можуть поповнювати свої рахунки. Компанія відновила цю функцію після хакерської атаки, здійсненої на її інфраструктуру вранці 12 грудня. Але все ж таки є одна особливість при поповненні рахунку, яку слід врахувати.
Як інформує "biz.today.ua", про це повідомила прес-служба Київстар в акаунті компанії у мережі Х (колишній Twitter).
"Чи можна поповнювати рахунок?" – поцікавився клієнт компанії.
У Київстар відповіли, що функція поповнення цілком доступна. Однак є одна особливість, яку потрібно врахувати, щоб не турбуватися, що платіж не пройшов, або не буде зарахований.
"Поповнення рахунку мобільного номера або "Домашнього Інтернету" – доступне. Але, оскільки всі сервіси остаточно не відновлені, ми не зможе поінформувати вас про успішне надходження коштів на рахунок за допомогою SMS", - відповіли в Київстар.
Таким чином, не варто турбуватися, якщо SMS, що підтверджує поповнення рахунку, не прийде. Просто поки що це технічно неможливо.