Українська офіцерка, волонтерка та активістка Аліна Михайлова різко висловилася щодо нової рекламної кампанії взуттєвого бренду COOSH.
За словами Михайлової, реклама — це "абсолютна діч", яка ображає історичну пам’ять українців.
У своєму дописі вона нагадала про трагічні сторінки минулого, коли українців поколіннями морили голодом, забирали хліб і знищували все до останньої зернини. Окремо вона згадала епізод із захисниками Азовсталі, для яких простий підсмажений хліб став справжнім святом у пекельних умовах облоги.
"Моральні потвори. Два світи в одній країні", — емоційно підсумувала Михайлова, натякаючи на розрив між тими, хто переживає війну, і тими, хто продовжує жити у своєму комфортному й відірваному від реальності світі.