Як не залишитися без світла: "Тернопільобленерго" повідомлятиме про відключення через Viber і Telegram

АТ «Тернопільобленерго» запроваджує новий сервіс для побутових споживачів (населення). Відтепер сповіщення про планові та аварійні відключення електропостачання ви зможете отримувати у чат-ботах Viber та Telegram.

Відповідно до Кодексу систем розподілу сповіщення щодо планових відключень надходитимуть не пізніше ніж за 5 днів до проведення робіт та додатково у день відключення. Для того щоб отримувати інформацію про вимкнення достатньо зареєструватися у чат-боті. Повідомлення надходитимуть відповідно до адрес, закріплених за вашими особовими рахунками.

Щоб зареєструватися у чат-боті потрібно виконати кілька простих кроків:

  • 1.Відкрийте чат-бот у Viber або Telegram:
  • чат-бот Viberчат-бот Telegram (також на стартовій сторінці сервісу Viber, Telegram у стрічці «Пошук» можна ввести АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО»).
  • 2. Натисніть кнопку «Розпочати».
  • 3. Після цього пройдіть ідентифікацію: натисніть «Поділитися номером телефону».
  • 4. У головному меню оберіть «Мої особові рахунки».
  • 5. Виберіть вже доданий особовий рахунок або натисніть «Додати особовий рахунок» , після чого введіть номер свого особового рахунку.
  • 6. Далі вам потрібно обрати спосіб верифікації вказаного особового рахунку: за номером лічильника; за прізвищем споживача; за EIC-кодом.
  • 7. Введіть відповідні дані.

Після успішної перевірки з’явиться повідомлення «Особовий рахунок успішно додано».

Реєстрація у чат-боті АТ «ТЕРНОПІЛЬОБЛЕНЕРГО» ‒ найкращий варіант, щоб знати про вимкнення першими.