У сучасному світі складно уявити людину без доступу в Інтернет, також багато стали «жити» в соціальних мережах і блогах.Рівень проникнення інтернету на наших теренах з кожним днем зростає і вже нікого не здивуєш покупкою якогось товару в інтернет- магазинах.
Щоб вибір товару був найбільш ефективним для покупця, в мережі інтернет існує не тільки безліч форумів і новинних сайтів, а й портали з підбору товару, а також сервіси, що акумулюють знижки, бонуси.
Журналісти LIKE провели опитування серед тернополян, аби дізнатися, як часто вони купують в інтернеті та що саме найбільше. Як виявилося, для багатьох людей купівля в мережі є більш прийнятною, аніж походи магазинами. Часто – не лише через дешевші ціни (це не завжди відповідає дійсності). Просто сучасні технології дають змогу фактично “побачити” товар вживу на моніторі, при цьому покупець перебуває на робочому місці чи відпочиває вдома. Онлайн покупка не лише економить час на відвідування крамниць чи базарів, але й дає змогу вивчити ринок по всій території України та за її межами, щоб борати оптимальний варіант.
Тернополяни, з якими спілкувалися журналісти, вважають, що насамперед варто цікавитися репутацією інтернет-магазину, у якому планується покупка та уникати замовлень у магазинах-одноденках.
Розчарованих серед респондентів кореспонденти не знайшли. Опитавши кілька десятків користувачів інтернету ми склали своєрідний рейтинг замовлень. Однак цікавим фактом для нас виявився той, що так звані промо-коди, які фірми надсилають на поштові скриньки користувачам, насправді – дієві.
Останнім часом серед тернопільських користувачів особливої популярності набувають промо- коди від інтернет -магазинів, які дозволяють отримати значну знижку на товар. Знижка може становити до 80 відсотків, і тут немає ніякого підступу. Поширюючи промо- коди, інтернет-магазин знижує витрати на рекламу і отримує цільову аудиторію, яка сама починає «полювати» за промо-кодами, щоб отримати знижку на зацікавивший вид товару.
Якщо проаналізувати весь ринок інтернет -покупок, то можна скласти рейтинг товарів, які купуються найчастіше. І так починаємо в зворотному порядку.
10 місце. Незважаючи на необхідність в будинку через інтернет-магазини найрідше купується велика побутова техніка. Це прямо пов’язано з високими витратами на доставку до покупця.
9 місце. Квитки на різні заходи купуються трохи активніше, ніж побутова техніка.
8 місце. Карти оплати послуг провайдерів або поповнення рахунку через інтернет дозволяють користувачам, не виходячи з дому, бути завжди на зв’язку.
7 місце. Одяг в інтернет-магазинах купують в основному жінки, і зростання попиту обмежується тільки в основному через неможливість приміряти одяг.
6 місце. Програмне забезпечення в неті купується просунутими користувачами.
5 місце. Товари для дітей через низькі ціни популярні у молодих мам.
4 місце. Косметика і парфумерія користуються попитом завдяки широкому асортименту і можливості доставки в будь-який кінець світу.
3 місце. Мобільна техніка і смартфони вже давно охопили наше життя.
2 місце. Комп’ютерні комплектуючі та ноутбуки починають поступатися пальмою першості іншій мобільній техніці.
1 місце. Електроніка та дрібна побутова техніка найчастіше купується в Інтернеті. Ціни і різні способи доставки роблять свою справу, а покупці цінують це.
Перед покупкою в Інтернеті рекомендується почитати відгуки як про магазин, так про товар, який хочете придбати.