Жодної реклами алкоголю і тютюну на літніх майданчиках. Тернопіль відмовляється не лише від пивних наметів, а й впорядковує літню торгівлю. Для цього місто поділили на три зони. Для кожної розробили власний вигляд літніх торгових наметів. Літні намети біля кафе, ресторанів і в парках Тернополя запрацюють вже з 15 квітня. Цьогоріч вони матимуть чітко визначений вигляд. І залежатиме він їхнього місця розташування. - Вигляд літніх майданчиків буде різний для центральної частини міста, для зон парків, тобто ландшафтно-рекреаційна зона, і для зони багатоповерхової забудови, як Східний масив, БАМ, - розповідає тв4 начальник відділу управління архітектури Тернопільської міськради Вадим Захарчук. Для кожної з трьох зон розробили по три зразки літніх майданчиків. Це, кажуть чиновники - один з кроків до європейського майбутнього нашого міста. Ще один - відмова від пивних наметів. - Забороняється встановлення ігрових автоматів, продаж алкогольної продукції та тютюнових виробів, окрім майданчиків, які розміщені біля закладів громадського харчування та ресторанного господарства, - пояснює заступник міського голови Тернополя Володимир Камінський. - Якщо в закладі передбачена ліцензія на продаж алкоголю, пива, сигарет тощо, якщо відповідають всі документи, то вони можуть виносити з закладу і подавати на столики облаштованого літнього майданчика, -говорить начальник управління торгівлі Богдан Ясеновський. Для літніх майданчиків, які не належать харчовим закладам, такий бізнес - зась. Доведеться обмежитись безалкогольними напоями, морозивом, снеками тощо. Алкоголь та тютюн - табу не лише в меню, а й у вигляді. - Забороняється категорично розміщення реклами алкогольних, слабоалкогольних виробів, пива і тютюнових виробів на цих майданчиках. І торгівля за межами огорожі також забороняється, - каже Олександр Смик. Межі огорожі також встановили. Площа такого майданчика не повинна перевищувати ста квадратних метрів, а дозволена висота - до трьох з половиною метрів. Торгуватимуть з 10 до 22 години до 31 жовтня.