Із трьох маршрутів, якими з Тернополя можна було доїхати у Сімферополь, залишили один

Значних змін у розкладі руху поїздів через окупацію Криму не відбулося. Як пояснює інженер-технолог тернопільського залізничного вокзалу Анатолій Стафін, політичні події мало впливають на наявність потягів, які сполучатимуть материкову Україну з Кримом. Головний фактор – наявність пасажирів. Якщо буде багато бажаючих їхати на півострів, будуть додаткові поїзди. Поки що із трьох маршрутів, якими минулого року з Тернополя можна було доїхати у Сімферополь, залишили один. Замість поїзда «Чернівці – Сімферополь» цього року курсуватиме «Чернівці – Генічеськ». З одного в минулому році до двох цього літа збільшили кількість поїздів, які їхатимуть у напрямку Херсона.«У резерві є додаткові поїзди, але вони призначатимуться по мірі пасажиропотоку. Якщо буде більший потік у південні області, буде більше поїздів, чіплятимемо додаткові вагони», – каже Анатолій Стафін.Очікується, що багато з тих, хто їздив на відпочинок до Криму, тепер відпочиватимуть у південних областях України, відповідно тема придбання квитка в Одесу (Чорне море) чи Маріуполь (Азовське море) сьогодні є доволі актуальною.У сполученні з Одесою, каже пан Анатолій, змін відповідно до минулого року немає. Продовжує також курсувати потяг «Львів – Маріуполь». У московському напрямку змін також не передбачається. Натомість із 1 червня поїзд «Чернівці –Київ» оминатиме Тернопіль і йтиме через Молдову. Додатковий поїзд «Дніпропетровськ – Трускавець», який раніше ходив тільки до Львова, зараз продовжено до Трускавця.У розкладі руху приміських поїздів змін практично немає, є лише зміни у часі прибуття і відправлення деяких потягів.У святкові дні й вихідні «Укрзалізниця» призначатиме додаткові поїзди, в основному сполученням із Києвом. Гірша ситуація з приміськими поїздами. У п’ятницю, коли є великий наплив студентів, людей, які їдуть на вихідні на дачу, до родичів в інші міста області, пасажирам часто доводиться стояти в тамбурі. Люди скаржаться на недостатню кількість вагонів у сполученні між населеними пунктами області.Анатолій Стафін каже, що така ситуація трапляється через нестачу вагонів, значна кількість з них уже застаріла. Крім того, інженер-технолог скаржиться на недобросовісних пасажирів, які псують вагони, пише Номер один. Люди силоміць відчиняють двері з протилежного боку вагона, обдирають обшивку, а це додаткові збитки для «Укрзалізниці»…