Тернополяни обурюються сервісом та чистотою тернопільських маршруток і просять перевізників створити нормальні умови для пасажирів.
- Частенько бачу як водій маршрутки говорить по мобільному, керує тією маршруткою і водночас віддає пасажирам решту, - каже тернополянка Зоряна. - Дякувати Богу є адекватні, порядні водії, які розуміють, що вони везуть людей і відповідають за їхню безпеку. Але ось такі випадки вже виводять з себе. Взагалі, я вважаю, що збоку повинен бути контролер, який би віддав пасажирам решту.
Окрім того пасажири скаржаться на чистоту в маршрутках. Люди обурені, що в салоні можуть бути брудні вікна, штори, поручні, сидіння, стеля та обідрана реклама.
- Нещодавно їхала у 22 маршрутці, була в шоці, - розповідає 20хвилин Світлана Зеленюк. - По-перше, сидінь на останньому ряді не було. По-друге, стеля маршрутки була на стільки чорна і в пилу, ніби її рік не мили. Від штор був неприємний запах. Вікна в якихось плямах, як ззовні, так і в середині. Одним словом це був жах. Чому одні маршрутки чисті і водії за ними дивляться, а інші у такому стані?
Як пояснив начальник управління транспорту Ігор Мединський, за чистоту в маршрутках, їхню справність, техогляд відповідають самі ж перевізники і вони і громадський транспорт вони повинні мити регулярно.
- Тернополяни можуть скаржитись перевізникам на якісь незручності або ж звертатись в управління, - каже Ігор Мединський. - Але в такому випадку потрібно вказати конкретну маршрутку, номери, водія і тоді ми зможемо якось вплинути на ситуацію. Щодо контролерів у маршрутках, то це виключно за бажанням водіїв.
Якщо водій згідний платити зі своєї кишені контролеру, тоді він може найняти таку людину, але заставляти водіїв ніхто права не має, пояснює пан Мединський.