
18:51, 4 лютого 2016 р.
Як не потрапити у пастку шахраям, або корисні поради від ПриватБанку
Час не стоїть на місці – банківські сервіси, мобільні додатки, платіжні інструменти з кожним днем займають все більш значущу роль в нашому житті. Прикро, та разом з цим розвиваються і методи видурювання коштів у довірливих громадян, на котрі йдуть шахраї. Свідченням цього є збільшення кількості звернень з приводу шахрайських дій по відношенню до клієнтів банку.
На даний момент є декілька відомих методів шахрайства – це скімінг – при якому використовується скімер — інструмент зловмисника для зчитування магнітної доріжки платіжної карти, кеш-трепінг – зловмисники встановлюють на купюрoобмінник бaнкомату спеціальну накладку, яка перешкоджає видачі готівки клієнту та кардінг. Останній вид – найбільш розповсюдженний. Клієнт банку сам повідомляє шахраям необхідну інформацію – PIN-код, CVV-код, динамічні пароль з SMS та іншу особисту інформацію.
Тож аби не стати жертвою подібного злочину і уникнути шахрайських пасток, ПриватБанк рекомендує дотримуватися наступних правил безпеки.
Правило перше: банк ніколи не буде телефонувати клієнту для уточнення будь-яких даних. Якщо до вас таки зателефонували та пропонують у телефонному режимі надати якісь дані – негайно покладіть слухавку та зверніться у найближче відділення банку або самі зателефонуйте у банк за номером 3700. Усі дзвінки, які поступають з ПриватБанку, фіксуються та записуються.
Правило друге: не варто встановлювати на карту ПІН-код, що складається з цифр, які йдуть підряд, а також дату свого народження, тому що подібні комбінації легко підібрати. Не рекомендується захищати всі свої платіжні картки одним і тим же ПІН-кодом. ПІН-код необхідно запам'ятати або зберігати окремо від платіжної картки в місці, недоступному для третіх осіб - у тому числі родичів.
Правило третє: для зарахування коштів на картку вам або вашому діловому партнеру потрібно знати ТІЛЬКИ номер карти. Категорично заборонено надавати дані про термін дії карти, ПІБ матері, CVV-код, код з SMS, щойно отриманої з банку, комбінації цифр, пароль у Приват24.
Правило четверте: користуйтесь Інтернет-банком тільки на офіційних сайтах. Не переходьте на сайт із повідомлень у електронній пошті, а особливо, коли вас просять змінити пароль входу. У жодному разі, за будь яких обставин нікому не розголошуйте паролі.
Правило п‘яте: уникайте вказувати в оголошеннях ті номери мобільних, на який ви отримуєте SMS-повідомлення про рух коштів. Використовуйте інший номер телефону, який не прив’язаний до Ваших банківських карток. Для здійснення фінансових операцій через Інтернет або для оголошень візьміть у банку іншу картку, і тримайте на її балансі невелику суму.
“Сам ПриватБанк приділяє велику увагу забезпеченню збереження коштів своїх клієнтів. Наша служба безпеки – найбільш чисельна і виконує функції по взаємодії із працівниками поліції під час виявлення тих чи інших шахрайських діянь. Та слід памятати, що ваша безпека насамперед у ваших руках. Якщо до вас зателефонували і пропонують підвищити кредитний ліміт, підтвердити особисті дані чи паролі - краще покладіть слухавку та терміново зверніться у найближче відділення банку або зателефонуйте на короткий номер для дзвінків з мобільного 3700 - рекомендує прес-служба ПриватБанку у Тернопільській області.”
Будьте пильні, дотримуйтесь цих коротких правил і ви не залишите зловмисникам жодних шансів.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
live comments feed...