
14:15, 4 квітня 2016 р.
«VIP-обслуговування відчула на собі»: чому таксист відмовився везти тернополян?
Тернополяни шоковані поведінкою таксиста, який, на їхню думку, безпідставно відмовився їх обслуговувати. Та четвертий день чекають дзвінка від керівництва фірми з вибаченнями. У фірмі таксі запевняють: водії не мають права відмовляти в перевезенні пасажирам, за винятком причин, прописаних у правилах. З водієм вже провели «бесіду» та просять вибачення у пасажирів.
- Що таке VIP- обслуговування – відчула на собі особисто і, запевняю, що б не сталось, - не користуватимусь послугами цієї фірми таксі, - заявила тернополянка Уляна Шевченко. – Четвертий день після інциденту, а перед нами досі навіть не вибачились. Пані Уляна зустрілась зі знайомим у справах поблизу супермаркету «Новус».
– Це сталось у п’ятницю, 1 квітня. Спочатку було спекотно, враз зірвався вітер і пішов дощ, - розповіла , пише 20 хвилин тернополянка. – Біля супермаркету стояло кілька машин таксі. Ми підійшли до кількох – там чекали клієнтів, які викликали автівки. Підійшли ще до машини VIP-таксі. Запитали, чи авто вільне. Водій відповів: «Так».
Коли пасажири вже були в салоні, чоловік пояснив таксистові, що невдовзі вийде, а жінку потрібно відвезти на Кемпінг. І що хоче розрахуватись, тому попросив водія назвати приблизну суму, скільки коштуватиме проїзд до Березовиці.
– На Кемпінг я не поїду, - процитувала жінка відповідь водія.
– Як не поїдете? Чому? – поцікавились пасажири.
– А що я там потім буду робити?
Тернополяни пригадують, як просили водія пояснити причину відмови. Той – не поїду і все. Тоді люди подзвонили до диспетчера. Назвали держномер і позивний водія, який відмовився їх обслуговувати. Та пообіцяла переказати про інцидент керівництву і вибачилась – мовляв, більше такого не повториться. Та запевнила: керівник зв’яжеться з жінкою найближчим часом.
– Це трапилось в п’ятницю, сьогодні вже понеділок, – каже пані Уляна. – За чотири дні до нас так ніхто і не передзвонив. Не пояснив причини, чому нам відмовили і навіть не вибачився. Єдине, в чому можу запевнити: ніколи, за жодних обставин більше не користуватимусь послугами цього таксі.
Керівництво VIP таксі дізналось про інцидент від журналістів, коли ми зателефонували після звернення тернополянки.
– Водій не має права відмовити пасажирам в перевезенні, - пояснив директор VIP таксі Сергій Безпальченко. – Виняток – випадки, передбачені Правилами перевезення пасажирів. Зокрема, коли пасажир може забруднити одяг інших людей чи салон. Чи, скажімо, людина перебуває у стадії алкогольного сп’яніння чи неадекватно поводиться. Керівник запевнив, що про інцидент не чув, однак, через газету просить вибачення у пасажирів. Невдовзі знову передзвонив до журналіста, та розповів, що викликав до себе водія. Ми з’ясували – ці пасажири машину не викликали, це була вільна посадка, - каже пан Сергій. – Водій пояснює, що вже думав з’їжджати. Саме тому і відмовився везти пасажирів до Березовиці. Тут людський фактор… Але ще раз просимо вибачення у пасажирів.
Сергій Безпальченко запевняє, що розбирають кожну скаргу пасажирів. Тому тих, хто має претензії, просять звертатись у будні з 9.30 до 17.00 до адміністрації за тел.: 52-50-66.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
14:33, 14 травня
19
17:40, 17 травня
30
10:41, 15 травня
1 016
13:03, 16 травня
live comments feed...
Коментарі