10:30, 11 березня 2012 р.
Що вдягати тернопільським модницям цієї весни
Одяг яскравих, а також ніжних та приглушених кольорів буде в моді цієї весни. А ще, як у всі часи, актуальною залишається жіночність. Адже зараз пропагується вишуканість та легкість у одязі, розповіли професійні дизайнери, які нещодавно приїжджали до нашого міста на день моди.
А це дизайнер та мистецтвознавець з Києва Мирослав Мельник та сестри Ірина та Оксана Мурашки зі Львова. Також ці фахівці розповіли про розвиток модної індустрії в Україні.
- Бренд Murashka створює одяг поза часом, - каже Оксана Мурашка. - Це таке вбрання, яке можна одягти навіть через 10 років, витягнути з шафи сукню і вона буде актуальною.
Повернулася мода 70-х
Мода – швидкоплинна. Краще вибирати те, що вам личить, радить дизайнер. А стиль – це те, що залишається.
- Я б порадила всім бути стильними і свіжими, - каже вона. – Загалом цієї весни актуальні яскраві кольори. Модне також золото та приглушений зелений. Взагалі носіть побільше кольорів, не важливо, що в моді.
Свій стиль Ірина та Оксана Мурашки називають «ефектність от кутюр і практичність прет-а- порте».
- Може, це голосно звучить, просто речі треба помацати і глянути, - каже Ірина Мурашка. - Ручна робота – це те, що нас найбільше характеризує як українських дизайнерів. Ми не використовуємо українських мотивів у вишивці, але ми творимо її самі. Це також квіти, але більш вишукані, ніж у етномотивах.
Якщо говорити про моду, яку показали на подіумах, то є конкретні тенденції, додає Мирослав Мельник.
- Кольори досить приглушені, але ніжні, тому не погоджуся з колегами, - каже він. - Це колір морозива - ванільного, полуничного. Жіночність – безумовно. Ми вступили в епоху, коли до нас повернулися 70-ті роки – це постмодерн, де нема чіткості, де модно все змішувати - і різну довжину, і різні пропорції, і фактури.
Наприклад, у колекціях на літо-2012 в Парижі показали фактури з мереживом, об’ємними квітами, продовжує дизайнер.
- Але знову ж таки в українців свій менталітет, - каже він. - У нас все буде яскравіше, як і в італійців та росіян.
Українки люблять наряджатися
Загалом фешн-індустрія в Україні на стадії розвитку, і молодим дизайнером дуже важко
кудись пробитися, погоджуються професіонали. Втім, за кордоном нас знають і в нас дуже велике майбутнє - пише "20 хвилин".
Мирослав Мельник розповів, що багато поїздив світом, був навіть на тижні моди в Індії. Він з Івано-Франківщини, але вже 12 років працює в Києві. Основна причина, чому відірвав своє коріння і переїхав до столиці, - в маленьких містах немає можливостей для самореалізації. Він також є кандидатом мистецтвознавства, працює в кількох вузах.
- Зараз в світі все міняється, але, на жаль, чи навпаки, на щастя, бренди ще не заполонили нас, - каже він. - Це хороший стимул, щоб працювати самим, розвивати своє. І навчаючись чужого, не цуратись того всього, що у нас є найкраще.
Перш ніж потрапити на український тиждень моди, московський, лондонський, потрібно показати, де ви були до цього, продовжує Ірина Мурашка. А з чого починати, якщо ніде не був. Тому молоді дизайнери повинні брати участь у тижнях моди різного масштабу, аби набиратися практики.
- Потрібно показати покупцю, що є український одяг, аксесуари – якісні, хороші, створені спеціально під наш менталітет, - каже дизайнер. - До речі, українки одягаються не так як у Європі, вони дуже люблять наряджатися
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
15:00
ТОП новини
Оголошення
13:08, 19 листопада
13:09, 19 листопада
11:53, 27 листопада
19:15, 21 листопада
09:57, 19 листопада
live comments feed...