• Головна
  • Львівяни прощаються з Тернополем...через відсутність дороги
21:00, 21 березня 2012 р.

Львівяни прощаються з Тернополем...через відсутність дороги

Львів стає усе більш ізольованим від українського світу містом. Вибратися із нього на автомобілі ще можна — трасою на Київ або на Закарпаття. Зрештою, відкриті шляхи і в бік західного кордону. Правда, тут будь-кого може зупинити відсутність візи…

Однак у випадку з Тернополем чи Луцьком віза вам не допоможе. І хоча на шляхах до них не стоять танки чи міліцейські патрулі, потрапити у ці міста майже неможливо.

Я б і сам сприйняв таке твердження, як нісенітницю. Бо відколи це Тернопіль став недоступним для львів’ян? Але це правда — він таки й справді майже недосяжний.

Річ у тім, що автошляху зі Львова на Тернопіль сьогодні просто не існує.

Минулої неділі ми, як це робимо зазвичай останні 4-5років, вирішили поїхати в Унівський монастир. До нього зі Львова не більше 50 кілометрів або якихось 40-50 хвилин їзди. Та біда в тому, що їхати треба трасою на Золочів. А вона нині закінчується за 2-3 кілометри після Винник. Далі — суцільні ями і вибоїни. Так, наче тут порацювала військова система «Град» або дивізія бомбардувальників.

Спочатку подумав, що дорога понівечена тільки в окремих місцях. Та після трьох кілометрів об’їжджання суцільних вибоїн — капітулював. Бо зрозумів, що до Унева нам не доїхати і за 3 години. А якщо й доберемося, то колеса погубимо на такій дорозі. Ми розвернулися на Львів.

Із дому я зателефонував до брата в Тернопіль і сказав йому, що у найближчі місяці або навіть роки не зможу приїхати до нього в гості. А я ж так любив бувати в Тернополі, мандрувати до Бучача чи Заліщиків!

Мені щиро шкода водіїв рейсових автобусів та усіх інших людей, яким доводиться щодня або дуже часто користуватися руїною під назвою «тернопільська траса». Так само шкода і тих, хто їздить на Луцьк чи Нововолинськ. Там теж дорожнє полотно ще 2 роки тому стало цілковитою руїною.

І надії на краще нема. Донецькі тут не їздять. І грошей на дороги не дають. До того ж, нинішній губернатор Львівщини — колишній залізничник. Йому б колії прокладати. а не ремонтом доріг займатися. А його попередником був генерал міліції. Той якщо й займався ремонтом — то. мабуть, лише у власних маєтках.

Ще рік, і Львівщина, завдяки бездоріжжю, буде ізольована від своїх сусідів. Але. може. саме в цьому й полягає суть нинішньої державної політики щодо колишнього «українського П’ємонту»?

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...