• Головна
  • Скарги тернополян керівники мерії тепер отримуватимуть електронкою
09:00, 27 березня 2012 р.

Скарги тернополян керівники мерії тепер отримуватимуть електронкою

Розглядати звернення громадян у міській раді тепер обіцяють на 30% швидше. А все завдяки тому, що у мерії вирішили відмовитися від паперових документів, замінивши їх електронним.

Для цього у відділ звернень за 5 тис. грн. купили швидкісний сканер. Він сканує 30 сторінок за хвилину і одразу створює електронні документи.

«Після цього вони одразу потраплятимуть на електронні скриньки керівництва міської ради, що покращить оперативність їх доставки та пришвидшить розгляд питань. Резолюцію на цих документах буде ставитися уже не в куті паперового звернення, як було раніше, а супроводжуючим електронним документом. Після цього лист скеровуватимуть виконавцю», – розповів заступник міського голови, керуючий справами Олександр Степанюк.

За його словами, тепер працівник відділу звернень не доведеться виконувати роль кур’єра, розносячи стопи документів як листоноша до міського голови і профільних заступників.

Загалом у мерії функціонуватиме три швидкісні сканери та планшетний сканер, який скануватиме ті документи, які не можна розшити.

У перспективі заявник зможе ще в онлайн-режимі за отриманим індивідуальним кодом відстежувати, на якому етапі розгляду перебуває його звернення.

Вирішили у мерії відійти і від журнальної форми реєстрації звернень, все тепер буде оформлюватися виключно в електронній системі документообігу.

«Розробники програми запевнили нас, що ймовірність проникнення сторонніх в цю систему дорівнює нулю, і я схильний цьому вірити», – каже заступник міського голови.

Єдина загроза – це комп’ютерні віруси, які можуть призвести до того, що усі документи зникнуть. Над вирішенням даної проблеми доведеться попрацювати системним адміністраторам міської ради.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Коментарі

Останні новини
Оголошення
live comments feed...