• Головна
  • Чого хочуть люди від «Тернопільводоканалу»
08:45, 11 квітня 2012 р.

Чого хочуть люди від «Тернопільводоканалу»

Упродовж березня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшла 957 звернень мешканців (відповідно 95 та 862 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 57 звернень щодо якості питної води. За вказаними абонентами адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. У більшості випадків скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на верхньоівачівському водогоні, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж, а також промивкою резервуарів чистої води.

9 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками були встановлені причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме — вулиці Бережанська,47/12; Курбаса,4/76; бульв. Д. Галицького,1 — низький тиск подачі води пов’язаний із зупинкою роботи насоса на підкачці; Бродівська,54/930; Бродівська,54/928; Фабрична,3,5, Бродівська,54, Острозького,1 — пошкодженням на водопроводі.

55 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопровідних мережах міста. 3 — із незручностями, що спричинили пошкодження на каналізаційному колекторі: вулиці Руська,23; Кн.Острозького,1; пр-т.Злуки,53-55. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.

375 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.

Найбільше у березні звернень від тернополян — 458— надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оголошення
live comments feed...